15 Ocak 2011 Cumartesi

sydney: tüm clijsters hayranlarından özür dilerim


Ben yaptım. Kim Clijsters maçta 5-0 öne geçti ve Twitter'dan dedim ki "Bu Clijsters'ı kim durduracak?" Hoca durur mu yapıştırdı cevabı. Bizim ufak Çinli sen bir celallen. 5-1,5-2 derken oldu sana 5-5. Sonra tie-break'i de aldı. Yetmedi ikinci setin ilk iki oyununu da aldı. Dedim "Onur yatacak yerin yok." Belçikalı'nın bu maçı kaybetmesi dördüncü turda Ana Ivanovic için heyecanlandırdı beni. Ha bu arada Kim Clijsters geri döndüğünden bu yana ilk kez yarı finalde elendi. Hatun yarı finale çıkınca kupaya uzanıyordu. Ayıp.


Dinara umarım bu maçı izleyebilmişsindir. Bak gördün mü yenilebilir aslında...

3 yorum:

aks111 15 Ocak 2011 00:18  

yenildi bide epey sinirlendi orası ilginç :).geri döndüğünden beri sakin rahat rahat oynuyordu geriden gelende o oluyordu.herhalde yakalanınca böyle bi sinirlendi ama bence yine sakinleşir :).

onur 15 Ocak 2011 00:19  

Bir anda düşmesi ilginç. Üç çift hata arka arkaya yaptı bir ara. Kayış orada koptu.

K. A. 15 Ocak 2011 02:10  

Kom Op'çu geldi yer açın.

KOM OP KIM

Efendim kendisi geçen sezon 3. turda Petrova'ya karşı oynamadığı maçı, bu sene akıllı davranarak Avustralya Açık öncesi oynadı. Tabii nazarcıbaşı Onur Akmeriç'in katkıları unutulmasın. Yine de down under'da yenilme hakkını kullandı Kim. Artık Avustralya Açık'ta n'olur bilemem.

KOM OP KIM

p.s. ben bölüştürdüm grand slamleri AO ve US Open Kim, RG ve Wimbledon Juju.

Müsterih olunuz...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP