15 Ocak 2011 Cumartesi

sydney: gulbis, öl!


Vay arkadaş maçı koyverenleri görmüştük de bunu açık açık söyleyenine ilk kez rastlıyorum. Gulbis bugün Simon'a yenildi. İlk sette 5-4 önde iken set puanından yararlanamadı. Sonra servisini ve raketini kırııp seti kaybetti. İkinci sette de Simon servis kırarak başlayınca 6-0 bitti set. 6-0 tamam ama Gulbis sadece üç puan aldı koca sette.

Maçtan sonra, "Fiziksel olarak kötüydüm. Yüzde 100'ümde değildim. Baktım ilk set gitti. Sıçarım böyle işe dedim ikinci seti oynamadım. İlk seti kazansaydım mücadele ederdim. Belki ikinci seti 6-3 falan kaybedebilirdim. Ama kasmadım" tarzı konuştu. Aynen böyle. Sonra bu adama güvenip bahis oynuyorsunuz. Çoluğun çocuğun rızkını yatırıyorsunuz kuponlara.

1 yorum:

kirpi 15 Ocak 2011 10:42  

Bu tarz beyenatlarda bulunan başka oyuncular da vardı ama çoğu sakatlık nedeniyle bırakmışlardı ikinci seti. "3. sete daynamazdım" diyerek. Sakatlık bile olmadan sırf isteksizlikten maç bırakan ise Sam Querrey. Geçen sene Roland Garros'ta kaybettiği maç sonrasındki beyanatlarda söylemişti.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP