29 Ocak 2011 Cumartesi

kim şampiyon ama jada nerede laaaaaaaan!

Doğan Haber Ajansı tarafından fütursuzca ÇALINAN özet ve yorumum burada.


Maçın ilk setinden çok zevk aldım. Baseline rallilerini severim ilginç bir şekilde. İki taraf da çok iyi yönlendirdi topu. Bir anda çaprazdan paralele geçmeler, hızı düşürüp yükseltmeler. Hani bir baseline oyunundan zevk alınacaksa böyle oynanmalı oyun. Li çok titrek başladı. Heyecanına verdim. Sonra toparladı ve seti aldı zaten.

Clijsters paniklemedi Sydney'deki gibi. Belki de Sydney'deki o mağlubiyet bir şekilde işine yaradı burada. Oradan aldığı dersleri uyguladı ve ikinci sette oyunun hakimiydi. Hatta bundan sonra maçın da hakimiydi. Bir ara servis kırma festivaline döndü oyun normal WTA tarifesi o. En güzel maçlarda bile varsayılan olarak geliyor panik yapmayın. İlk set güzeldi demiştim, diğer setler işte bu yüzden kötüydü çünkü basit hatalar havada uçuştu.


Maçtan sonraki konuşması yine her zamanki gibiydi. Bütün takımına, ailesine teşekkür etti tek tek. En sonunda farklı bir Grand Slam'de de kazandı ve amacına ulaştı.

Li Na için ise söylenecek çok şey var. Geçen sene bayağı yazmıştım hakkında Zheng Jie ile beraber. Çin'in baskıcı antrenman programına postayı koyup kocasıyla çalışmaya başlamasının ardından yükselişe geçmesi falan. Güzel şeyler. Bir de espri yapacağım diye bazen çok saçmalıyor o da olmasa iyi olur.


Bir de ben Jada'nın fiti fiti koşmasını istiyordum kortta. Niye aldınız bu mutluluğu elimizden!!!

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP