3 Ocak 2010 Pazar

marsel chennai'de kayıp

Bu sabah işe gelmeden önce live scores'tan maçı takip ettim. Marsel, ilk seti 6-3 kazandı ben de "Oh maçı da kazanır heralde" deyip evden çıktım. Şimdi baktım kaybetmiş. Bu mağlubiyetler geçen sene edindiği kendine olan güveninin yavaş yavaş erimesine neden oluyor ne yazık ki. İstikrar demiştik her şeyden önce. Arka arkaya ana tablolar görmesi lazım ritim bulması için. Düzensiz atan bi kalp gibi olmaz böyle, rahatsız eder. Sponsoru da kaptı Marsel, artık bir şeyler bekleniyor. 3-6/6-2/6-4 maçın setleri. İki tenisçi de 9 kez servis kırma şansı elde etmiş ama Britanyalı bunların 7'sini çevirmeyi başarırken Marsel'de bu sayı 5'te kalmış.

2 yorum:

Russell 3 Ocak 2010 12:43  

son set ilginçti.. servis kırdırıp 4-1 geri düştü marsel, 4-2 40-0 öndeydi ward, marsel oradan gelip servisi kırdı, sonra servis kırılmadan 5-4'e gelindi.. marsel maçta kalmak için servis atarken, livescore 30-15'i gösteriyordu, 2-3 dakika sonra bir geldi livescore, "WINNER: J.WARD".. kendi servisinde 3 puan üst üste ver, olacak iş değil.. yense, noam okun ile oynayacaktı, ki ward ve singh maçlarından daha kolay geçebilirdi, okun'u izlediğim için nasıl vasat ötesi bir oyuncu olduğunu biliyorum.. sezona iyi hazırlanamamış marsel belli ki.. ilk maçtaki zorlanışından belliydi zaten, ki geçen sezonu da kötü kapadı.. bu maçın hayal kırıklığını bir kenara bırakıyorum ve marsel avustralya açık'ta ana tablo göremez diyorum.. şu haliyle, ana tablo görmesi gerçekten sürpriz olur..

Russell 3 Ocak 2010 12:43  

he, avustralya'da beni yanıltmaz da ana tabloy kalamazsa challanger'lara geri dönsün bi zahmet, yoksa böyle sıralama gidecek baş aşağı..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP