8 Ocak 2010 Cuma

foto: umut sarıkaya karikatüründen fırlayan kolya


Nikolay Davydenko'nun kıyafet tedarikçisi Slazenger Airness (bir anlık dalgınlıkla logoyu benzettim, en azından hatamı kendim fark ettim.. kirpi'nin yorumuyla aynı anda fark ettim diyeyim o zaman, mailime bakmamıştım yorum yazmış) baklava desenli tişört ile gönlümde taht kurdu. Tıpkı bir Umut Sarıkaya karakteri. Kolya'nın çemçük bakışı da fotoya anlam yüklemiş oldukça.

Ayrıca ne Djokovic'in, ne Söderling'in, ne Roddick'in ne de Haas'ın eşleri.. İrina Davydenko'da bambaşka bir hava var. Olgunluk mu diyem, asalet mi diyem, ne diyem?


3 yorum:

kirpi 8 Ocak 2010 13:28  

1-2 ufak duzeltme..:)
Davydenko'nun kiyafet tedarikcisi Slazenger degil Airness diye bir Fransiz firmasi (Kolya'nin kiyafetlerini begenmedigimden ozellikle bakmistim). Bir de ustindeki tisort degil, bildiginiz suveter..Cunku Doha'da hava zaten sogukken Kolya - Ivo macini iyice gec saate koymuslar, o nedenle uzerlerinde tisortle basladiklari maci suveter ile bitirdiler. Ivo' da suveter giymis macin ilerleyen dakikalarinda..

SelçuK 9 Ocak 2010 02:21  

en anlaşılması zor atp tour oyuncusu kesinlikle turnuvayı takip ediyorum davy cok formda fakat rafa cok fena dondu maclarında supurdu gecti fakat rakipler 2italyan elemeden gelen belçikalı ve bugunku sırp kimse yanına bile yaklaşamadı kendine güvenleri zirve yapmıs durumda ikisininde sezona muthiş basladılar tahmin zor testilerden biri kırılacak ama hangisi itiraf etmeliyim vamos yensin istiyorum davy yenerse 2-0 yener bol zevkler

SelçuK 9 Ocak 2010 02:26  

ayrıca irina konusunda haklısın benimde begenim vardır
bakış duruş asalet hepsi var kadın gibi kadın kaşarlardan gına geldi böyleleri az gercekten

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP