8 Kasım 2009 Pazar

yabmışdım bakışı


zehra çocuğu biliyorsunuz bir kere daha bahsetmiştim.. hani şu mario oynarken sinir krizi geçirip ağlayan çocuk.. bartoli'nin fotoğraflarını görür görmez aklıma geldi.. bartoli'ye sempati beslerdim eskiden.. bu sene çim sezondaki aegon turnuvasında sakatlanıp çekildiği maçta rakibi ve vatandaşı virgine razzano'nun ayağına kadar gidip elini uzatmasına sadece seyirci kalmıştı.. bu vakitten sonra kendisine sempati besleyemem.. kaçık bi babası var bi de zaten.. umarım bugün rezai'nin elini sıkmıştır.. aksi gibi rezai'yi de sevmiyorum bu seneki roland garros'ta michelle larcher de brito maçında yaptıklarından ötürü.. bartoli-razzano olayı:




aravane rezai d. marion baroli 7-5/ret'd

1 yorum:

brokoli 9 Kasım 2009 19:56  

bartolinin razzanoya yaptığını daha önce bilmiyordum burda öğrendim ve bartoli benim sempati beslediğim bir oyuncuydu...gerçekten çok büyük bir saygısızlık bu tüm sempatim birden kayboluverdi kendisine...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP