14 Kasım 2009 Cumartesi

paris masters: önüne gelene bin tekme


[3] N Djokovic (SRB) d [2] R Nadal (ESP) 62 63
[15] G Monfils (FRA) d [13] R Stepanek (CZE) 64 57 64

novak djokovic sezon sonunda gerçek kimliğini buldu.. geçen hafta basel'de ilk iki maçta çok kötü bir performansla tur atlatsa da yarı final ve final maçlarındaki performansı göz doldurmuştu.. bu hafta ise baştan sona müthiş oynuyor djoker.. ben açıkçası yorgunluk yüzünden finale çıkabileceğini düşünmüyordum.. ama beni yanılttı..

bugünkü maçın izleyebildiğim kısmında ki ikinci sete tekabül eder, harika forehand vuruşlarını ağzım açık seyrettim.. zaten return oyununa hiçbir şey demiyorum.. belki murray'den bile daha iyi return yapmaya başladı nole.. bu performansı devam ederse londra'da şampiyonluğunu koruyabilir..

nadal'ın maç sonrası şu sözleri her şeyi açıklıyor:
"ben kötü oynamadım ama o inanılmaz oynadı.. o bu kadar iyi oynuyorken benim için onu yenmek çok zor özellikle de hızlı kortta.."

djokovic de bugün tevazuyu kenara bırakıp mükemmel oynadığını, kortun her yerinden winner yaptığını söyledi ki doğru.. adamım, yarın monfils ile şampiyonluk mücadelesi verecek..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP