30 Ekim 2009 Cuma

dersimiz ntvspor.net


haydi biraz ntvspor daha çalışalım.. screenshot'ta gördüğünüz imla hataları ve isim hatalarını geçiyorum artık.. ntvspor'un editörü maçı izlememiş ki bu çok doğal, işi vardır izlemez ama kafadan başka bir maç yazmak da neyin nesi?

kramp ikinci sette değil üçüncü sette girdi her şeyden önce.. ikinci sette hiç 4-3 geriye düşmedi caroline wozniacki.. 5-2 öndeydi çünkü.. hadi üçüncü set yazmak yerine yanlışlıkla ikinci set yazdı diyelim arkadaş.. fakat kramp caroline 4-3 gerideyken değil 5-4 öndeyken girdi..

ama bir sonraki paragrafta bakıyoruz ki vera sakatlanan rakibi karşısında ikinci seti almış.. demek ki wozniacki ikinci sette sakatlanmış.. paralel evrenden maç anlatan ntvspor editörüne teşekkür ediyoruz..

3 yorum:

Spooky 30 Ekim 2009 17:10  

Bir de ben NTV Spor anektodu vereyim. Sadece teniste olmuyor bunlar... Transfer döneminde bir haber yazmışlar. Altay'dan bir futbolcu Kayserispor'a gitmiş. Onlarca Türkçe hatasının dışında futbolcunun soyadını yazmamışlardı. Yorumlarda belirttim bunu. "Bu futbolcunun soyadı ne?" dedim. İmla ve dilbilgisi hatalarını sıraladım. Ne yorumu yayınladılar ne de hataları düzelttiler öyle tembeller..
Türkçe dışında çeviri yaptıkları dili de bilmiyorlar heralde.

Ezgi 30 Ekim 2009 20:18  

Dün NTVSpor altyazıda bu maçın haberini verirken de Wozniacki'nin 6-0, 7-6 ve 6-4 kazandığını yazmışlardı. 3-0 kazanmış Woz yani.

onur 30 Ekim 2009 20:24  

benim gönderdiğim düzeltme yorumlarının haddi hesabı yoktur.. artık bıktım blogdan utandırayım belki bi şekilde kulaklarına gider de işlerini adam gibi yaparlar diyorum..

ezgi, altyazıdaki hata tenisle ilgilenmeyen adama tenis spotu yazdırırsan olabilecek türden bir hata.. servis kırmak, servisine tutunmak ne demek bilmeyen insanlar var bu camiada.. hadi bilmezsin sorun değil ama öğrenmiyorlar da..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP