9 Eylül 2009 Çarşamba

maç programı: amerika açık 09 - gün 10

Arthur Ashe Stadium
12:30
Yanina Wickmayer(BEL) vs. Kateryna Bondarenko(UKR)
Novak Djokovic(SRB)[4] vs. Fernando Verdasco(ESP)[10]

19:00
Melanie Oudin(USA) vs. Caroline Wozniacki(DEN)[9]
Roger Federer(SUI)[1] vs. Robin Soderling(SWE)[12]

roger federer vs. robin söderling
ne talihsiz bir tenissevermişim ki en sevmediğim iki tenisçi yılın 3 grand slaminde de karşılaşma başarısını gösterdi.. böyle olunca insan hangisini desteklemeyeceğini şaşırıyor.. ben yine de federer kazansın istiyorum ki zaten öyle olacak.. söderling 1 set alır diyorum.. bak söderling sana bir set alır dedim yarınki maç için, bunu kimse de yapmaz sana ha! kıymetimi bil.. el kol yapma, hişşş..

melanie oudin vs. caroline wozniacki
caroline wozniacki'den 5 gömlek üstün 2 oyuncuyu yendi melanie oudin.. biri dementieva diğeri şarapova.. caroline woznicaki ise kolay rakiplerine karşı çok rahat kazandı.. hatta cirstea karşısında bile çok iyiydi.. ancak kuznetsova maçındaki hali düşündürücüydü.. o haliyle bile kuznetsova'yı yenebilmeyi başardı ki sveta'nın hataları da bunda büyük etmendi.. aha da şu yazıyı yazmadan önce oudin 2 sette alır diyordum ki şimdi bir anda fikrim değişti.. oudin 3 sette alır..

novak djokovic vs. fernando verdasco
işte bu turnuvada novak'ın karşısına gelen en kallavi adam.. mr. passing shot file önüne gelen adamları pek kolay olmasa da rahat geçmişti.. john isner ve tommy haas güçlü adamlar.. ama djokovic'in bu turnuvadaki hali kadar değil.. djoker 4 sette alır gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var?

yanina wickmayer vs. katerina bondarenko
berabere biter.. bunlar kim? buraya nasıl geldiler? neler oluyor?

6 yorum:

Spooky 9 Eylül 2009 10:20  

Bu maçlarla ilgili yorumlarım bir alttaki postun yorumlarında. Böyle de süperim...

onur 9 Eylül 2009 10:23  

hahaha sorun yok :)
(bkz: bir alttaki postun yorumları)
(bkz: fıkranın devamı) gibi :)

aliye 9 Eylül 2009 10:37  

yanina wickmayer vs. katerina bondarenko
berabere biter.. bunlar kim? buraya nasıl geldiler? neler oluyor?

herşeyi özetliyor, bayıldım, süper :)

Unknown 9 Eylül 2009 12:12  

su 4 kizin birinin finale cikacak olmasi hayret verici. elimde olsa hepsini evlerine gonderip siz biraz daha calisin oyle gelin seneye derim. clijsters serena maci erken final olacak.

soderling'in tipinden mi yoksa bazen pismis kelle gibi siritmasindan mi bilmiyorum ama adini koyamadigim anitipatik bir tarafi var bu elemanin. neyse insallah iyi oynar da federer de azcik yorulmaya baslar ama pek de umudum yok.

verdasco djoker maci gunun maci 5 set olacak diyorum ama kim kazanir bilmiyorum:)

Unknown 9 Eylül 2009 13:18  

bence de süper.fedexciğim söderling'i 3 sette geçer diyorum ben.

Dinza 9 Eylül 2009 17:16  

Federer-Söderling maçında söylenecek fazla bir şey yok zaten. Yenmesin ezsin temennim hala devam ediyor. Ben Söderling'in maçtan sonraki yorumlarını daha çok merak ediyorum:)
Oudin-Wozniacki maçını da Oudin alır bana göre. Büyük ihtimalle 3 set olur maç, zira Oudin izlediğim kadarıyla arap atı cinsinden bir arkadaşımız. İkinci setten önce açılamıyor.
Djokovic-Verdasco ise en keyiflisi olacak kesinlikle. Set sayısını tahmin edemiyorum ama Djoker alır, yürür bence.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP