24 Temmuz 2009 Cuma

tamira'nın saflığı (mı?)

tamira paszek uzun zamandır kortlardan uzak.. bu kızı bir de o kadar uzun zaman önce izliyordum ki şimdi 24-25 yaşında falan sanıyordum az öncesine kadar.. bir haber üzerine bir bakayım dedim daha 90 doğumlu olduğunu hatırladım.. haber şu:

paszek'e sırtındaki sakatlık yüzünden bir tedavi uygulanmış.. tedavi şu: kan alınıyor ve tekrar vücuda enjekte ediliyor.. sonra bir gün bir gazeteci ile röportaj esnasında gazeteci paszek'e tedavinin içeriğini soruyor ve avusturyalı da açıklıyor.. bunu üzerine gazeteci "bacım bu doping kurallarına aykırı sen naptın?" diyor.. en azından tamira bize böyle anlatıyor olayı..

bu yapılan tedavinin doping sayıldığını 5-6 yaşında çocuklar öğrendi artık.. sen bir sporcu olarak bundan nasıl habersiz olabilirsin!? hadi seni geçtim bir sporcunun sağlık ekibi bundan nasıl habersiz olabilir.. dalgınlığınıza mı geldi? nedir olay?

avusturya anti-doping kurumu soruşturma başlatmış.. hadi bakalım.. o göğüsleri de küçült tamira.. nası koşuyorsun anlamıyorum zaten onlarla..

ekleme: şimdi haberin detayını aldım da tamira olayın illegal olduğunu öğrendiğinde soluğu anti-doping kurumunda almış.. kendi koşmuş "ben bi b.k yedim" diye.. peki, ama bu kuralı bilmemen nası bi şey hala anlamadım..

vazgeçtim göğüsleri küçültme.. en yakın zamanda iyileşip simona halep ile çiftler partneri ol ve her aldığınız sayıdan sonra göğüs göğüse çarpışın.. respect!

4 yorum:

zop 24 Temmuz 2009 08:39  

Bu tamira paszek'in en enteresan yani tam servis atmadan once sanki sag caprazdan bir ses duymus gibi irkilip o tarafa aniden kafasini cevirip 1 saniye bakip sonradan birsey olmamis gibi servisine devam etmesi. ozellik sag caprazindan kort kenarindan mac seyrederken insan bayag tedirgin oluyo ulan bi ses mi cikardim, rahatsiz edici bi hareket mi yaptim diye. halbuki bos bos baktigi icin zaten birsey gordugu yokmus meger.

surda bahsettigim hadiseyi cekmeye calismisim ama bi yarim saniye gec kalmisim, tam saha kenarina bakistan servisine donerken olmus:
paszek servis

su videodan gorulebilir dedigim sey:
youtuuuube

Spooky 24 Temmuz 2009 09:33  

1-kanı alıp verirken ne yapılıyor kana?

2-oha, bu kuralları bilmeyen oynmasın tenis. taçtan gelen topa ofsayt diye el kaldıran futbolcu gibi yemin ederim, dayaklık.

onur 24 Temmuz 2009 09:42  

kana bir şey yapmıyorlar.. paszek'in tedavisi için belki bir şeyler yapıyolardır ama doping niyetine kullanılan yöntemde kan alınıyor.. saklanıyor.. bir süre sonra tekrar vücuda enjekte ediliyor.. zaten geçen süre zarfında vücut eksik kanı kendi tamamlıyor.. üstüne bir de eski kan eklenince bir anda alyuvar sayısı artıyor.. alyuvar sayısı artınca da daha fazla oksijen taşınıyor, daha fazla kas besleniyor vs.. vs.. ha zaten bu tedavi sırasında paszek sakattı ve maç oynamadı.. bunu göz önünde bulundurur nada va wada..

Spooky 24 Temmuz 2009 10:33  

hmm bi de kana oksijen taşısın diye bir şeyler yapılan bi yöntem vardı da ondan sordum.

vallahi oynamasın gıcık kaptım

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP