20 Temmuz 2009 Pazartesi

rafael nadal çalışmalara başladı



mallorca'da çalışmalara başladı rafael nadal.. ispanyolca demeçler verdi.. anlamadım.. ha koçuma benim.. tek bir isteğim var.. iyileşsin ve robin söderling ile karşılaşsın amerika açık'ta.. amerika açık'ı kazanması kariyer grand slam yapma açısından önemli ama onu eninde sonunda yapacak.. robin söderling'in vatandaşı olan ve turdayken hiçbir falsosunu görmediğim jones björkman geçen hafta isveç tv'sinde yorumcuymuş ve söz dönüp dolaşıp nadal'a geldiğinde "nadal kameralar karşısında iyi biri ama kameralar gittiğinde yaptığı hareketler yüzünden kimse onu sevmez" demiş.. herhangi bir kanıt göstermediği için gülüp geçiyorum.. ama vatandaşı söderling'in roma'da yaptıklarını çabuk unutmuş björkman..

3 yorum:

Spooky 20 Temmuz 2009 22:06  

nadal iyi de çevresi kötüydü.
bunun bi amcası var, pis adam... nadal elendiğinde fransa'da taraftar nadal'ı desteklemedi diye fransızlara verdi veriştirdi. diğer tenisçilerle ilgili de meşhur lafları var. bülent uygun gibi adam sanıyorum aynı tarzda motive ediyor nadal'ı...

hayır underdog diye bi tabir var favori olmayan iyi oynarsa her zaman destekleniyo kortlarda. sen bunu yediremiyosan ne geliyosun oraya.
bu psikoloji nadal'ı yıllar içinde 4 senede gittikçe aksi huysuz sinirli yaptı.

nadal'dan çok büyük beklentim yok. zemin de avustralya'ya benziyorken verdasco'dan umutluyum bakalım o da kendini alemlere kızlara vermiş diyorlar.

söderling gariban ya, yapsın yazık.

onur 20 Temmuz 2009 22:21  

teniste underdog desteklenir ama burada 4 sene üst üste kazanmış bir adam karşısında o seyircinin daha saygılı olması gerekir.. fransız seyircilerin savunulacak hiçbir tarafı yok ve ben toni nadal'a sonuna kadar hak verdim açıklamalarında.. hatta blogun eski halinde blog isminin altına yazmıştım sözlerini.. eski okurlar bilir düşüncelerimi zaten fransız seyirciler hakkındaki..

söderling gariban mı? cin gibi cin.. timsah gibi bakıyor etrafına.. saman altından su yürütenlerden o..

verdasco plajda kızların fotoğraflarını çekmekle meşgul bu aralar.. bu sene amerika açık iyi mücadele yapacak.. ilk 5'in hepsi favori gözümde.. kıran kırana mücadele olacak..

Spooky 20 Temmuz 2009 22:44  

aslında ben sadece franszılardan bahsetmiyordum. örnek olarak verdim, dünyanın her yerinde var bu durum yani verdasco-nadal yarı finalinde çılgınlar gibi verdasco'nun alkışlandığını da gördük. nadal coştuğunda nadal'ı da desteklediler.

yani ilk izlediğimiz nadal ile bugünkü nadal aynı adam değil. başarı veya yaşla ilgisi yok bence. adam top kesen yaşlı amca gibi oldu.

söderling fasulyeden diye gariban diyorum ben ona ya sayılmaz söderling

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP