21 Temmuz 2009 Salı

kort dışındaki elbise seçimleri

hiç anlamam moda işlerinden.. fakat mühendis olsam da estetik kaygılarım vardır.. bu yüzden iyi bir tasarımcı olabileceğimi düşünüyorum.. anlamam dedim ya moda işlerinden, bir insan 50 yıl öncesinin elbisesini giyse bile eğer elbise tasarımı güzelse efendime söyliyeyim renk uyumu sağlanmışsa benim için güzel giyinmiş demektir..

yukarıdaki fotoğraf 2 hafta öncesinden.. isveç açık'tan.. soldan sağa caroline wozniacki, sofia arvidsson ve canım (caaaanım) sorana cirstea'm.. en güzelden başlamak istiyorum..

cirstea esmer bir insana yakışacak en güzel rengi, pembeyi seçmiş.. hem de öyle cörtlek bir pembe değil, açık pembe.. bravo.. çanta-kemer-ayakkabı uyumu çok güzel.. saat sırıtıyor biraz.. ayrıca "şimdi seviştim de geldim saçları" ile normalde kötü görünmesi gerekirken "uuu beybi"..

ortadaki arvidsson ise 40 yaşında gibi gösteriyor ama 84lü.. elbisenin felaket oluşunu ayakkabılarının berbatlığı ile geçebildiği için kendisini kutluyor ve wozniacki'ye geçiyorum.. wozniacki kucağında ne taşımış bilmiyorum ama elbisesi kırışmış.. zaten tasarım hatası bir alnı olmasına rağmen saçlarını geriye topluyor, oradan da kaybediyor.. stella mccartney kort dışındaki giyimine de el atsa bari kızcağızın..

en birinci olarak cirstea'yı seçiyorum..

(çok zevkliymiş bu ya.. magazin gazeteciliği böyle bir şey demek ki.. ona salla, buna salla, kişisel zevkine göre yorum yap falan.. düşüneyim ben bunu.. ha bi de beetlejuice özellikle senden bu fotoğrafı yorumlamanı rica ediciiim.. ister al kendi blogunda yorumla ister gel burda yorum sayfasında)

7 yorum:

Spooky 21 Temmuz 2009 14:58  

ütü yokmuş otelde.

Spooky 21 Temmuz 2009 15:00  

televole/uçankuş olmuş burası süper

onur 21 Temmuz 2009 15:03  

hhahah.. tenisi her kesime sevdirmek lazım değil mi :)

tuğba 21 Temmuz 2009 16:33  

ben tenisçiler kort dışında elbiseyle falan fotograf çektirdiklerinden böyle en çok ayaklarına gülüyorum. yıl içinde sürekli çorapla yandıklarından bembeyaz kalan ayakları böyle elbiselerin altına açık ayakkabı giydiklerinde çok komik oluyor. ayrıca bu tenisçilerin hepsi boy zengini zaten. neden yürüyemedikleri şu topukluluları giyiyorlar anlamadım. bize de böyle yorumlar yaptırdın ya allah iyliğini versin. meraklıymışız heralde.:):):)

onur 21 Temmuz 2009 16:53  

ciddi ciddi bütün sene rahat rahat spor ayakkabılar içinde sefa süren ayakların böyle topuklu ayakkabılar içinde maruz kaldığı işkence içler acısı.. topuklu ayakkabının bir kere sağlık açısından zararlı olduğu biliniyor.. bileklere ve kalçaya dengesiz yüklenme söz konusu.. e tenis de bütün vücutla oynanan bir spor.. o kalçada, belde, bileklerde bir sakatlık olsa bu ayakkabılar yüzünden gitti kariyer..

beetlejuice 21 Temmuz 2009 18:44  

Evet efeniiiim, ilk olarak yorumların bir erkek gözüyle çok iyi. Aralarında şık olan yok ama kötünün iyisi Cirstea. Balon etek sevmem ama elbisenin bel kısmı, çanta, ayakkabı uyumu çok iyi. Bir de o kafama atsa yaracak saati takmasaymış iyi olurmuş.
Arvidsson, şaka gibi. Sanki birinin elbisesini ödünç almış da ayakkabıları ayağına uymamış, günlük giydiği sandaletlerini giymiş gibi.
Wozniacki nin ayakkabılara tam puan,çok şık. Elbisesi keten olduğundan öyle çok kırışmış. Saçlardaki tespitin de çok doğru, kesinlikle kahkül kestirmeli.
Ayaklarının haline ise gülüyorum ahahhhaah:)))

onur 21 Temmuz 2009 18:51  

freckles teşekkür ederim değerli yorumun için :))

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP