22 Temmuz 2009 Çarşamba

kimim ben? v3

-----------------
bundan sonra tüm yorumları 24 saat sonra bir anda yayımlıcam.. olmuyor böyle ilk gören biliyor diye.. siz devam edin yorum göndermeye.. hayır Russell, Hewitt değil bu :))
-----------------
-----------------
perşembe 19:45 itibariyle açılan sandıklardan çıkan sonuçlara göre spooky yine en birinci oldu.. kendisini kutluyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz.. zop ve emre adlı kullanıcılar da bizden teselli ikramiyesi olarak bir teselli ikramiyesi kazandılar.. gerçekten ilginç..
-----------------

bu da çok benziyor ya şimdiki haline.. tenisi iyi takip edenler bilecektir.. kimim ben?:

bu da bonus: la monf

6 yorum:

Spooky 22 Temmuz 2009 19:26  

bildim ama söylemiycem :) söylerim de heyecan kaçmasın. zor ama bence bu...

hehe monfils'e bak

Spooky 22 Temmuz 2009 21:50  

biliyorum o zaman:
mardy fish.

hanımı varmış pek hayranı varmış kızımızın. var mısın yok musun muadilinde çanta açıyormuş.

bir de şarkı vardır mardy bum. severim...

Russell 22 Temmuz 2009 22:03  

lleyton hewitt? :))

Spooky 23 Temmuz 2009 20:12  

en birinci ben olucam hep ben bilicem. ona göre uyardım sonra üzülmeyin...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP