20 Temmuz 2009 Pazartesi

azıcık gül be kadın!

blick'ten bir fotoğraf.. fed ve mirka öğle yemeğindeler.. bu mirka neden bu kadar somurtkan anlamıyorum.. 15 grand slam'i kazanan federer, cool durma çabasında olan mirka.. federer de kameralara karşı oldukça snob duruyor ama eşinin yanında gayet doğalmış.. gülüyo falan.. miroslava bence tenisi bırakmadan önce ortalama üstü bir güzelliğe sahipmiş.. e bıraktıktan sonra haliyle kilo aldı.. git gide mock&sweet'teki köstebeklere, zekeriya beyazlara benzemeye başladı.. hayırlısı artık..

4 yorum:

Spooky 20 Temmuz 2009 17:03  

ben bunun (mirka) federer-roddick finalinde esnediğini gördüm. tamam sıcak falan insan mayışır da 15 grand slam diyoruz, rekor diyoruz... hiç yakışık almadı. kınıyorum.

bu yine az almış kilo, püü beni görseniz... bi de hamile değil mi?

onur 20 Temmuz 2009 17:09  

evet hamile bi de.. ağustos başı gibi doğrucak sanırım.. sporun kötü yanı bıraktıktan sonrası sanırım.. ben de iyi güzel haftada 10 saat civarı oynamaya çalışıyorum ama bi bırakırsam kilo alıcam çok korkuyorum..

Spooky 20 Temmuz 2009 17:40  

ben artık hiç oynayamıyorum. haftada 10 saat oynasam ne biçim keyif olur.
ben lisenin başında bıraktım, sonrası bayaa fena oldu :) üniversite hayatımda dokunmadım rakete. bi seçmeli alayım dedim, hoca öğretmeye kalktı ya ben bunu biliyorum bırak oynamaya geldim diyorum. adam f verdi sonra... terbiyesiz. bu anımı da aktardım, valla biraz toparlayıp oynama niyetindeyim bakalım...

Ozan Deniz 20 Temmuz 2009 23:16  

burda terbiyesiz birisi varsa o da şişko mirka. o ağzındaki edepsiz cikletle kaç yıldır 1 numaranın tribün koltugunda oturuyor ama oraya hiç yakışmıyor. Gecen sene wimbledon finalinde gwen stefani ile iki zombiyi canlandırmışlardı. bir de avustralya 2009 da cok kıl olmuştum. Ulan o buz adam robot Fedex bile sonunda duygusal olarak patlamış bir insanlık göstermiş ağlamış sen şişko mirka bundan utanıp etrafa aval aval bakıp bu adam ne yapıyo diye bakıyosun ayaga kalk bi alkışla bi takdir et ağızda bi sakız afedersin.. bu kadına çok pis laflar hazırladım aslında da yeri değil, neyse...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP