21 Temmuz 2009 Salı

dechy bırakıyor, gasquet'nin başı dertte

iki fransız tenisçiden haber getirdim sizlere..

natalie dechy hamile ve tenisi bıraktığını açıkladı.. 30 yaşındaki fransız tenisçi 14 yıldır profesyonel tenis yaşantısını sürdüryordu.. kariyerinde 2 çiftler grand slam şampiyonluğu bulunuyor.. 2006'da vera zvonareva, 2007'de ise dinara safina ile amerika açık şampiyonu olmuştu.. ayrıca 2007 avustralya açık'ta andy ram ile birlikte karışık çiftlerde şampiyonluğu var.. wta tour dahilindeki turnuvalarda 2003 yılındaki şampiyonluğu tek birinciliği fransızın.. teklerdeki en büyük başarısı ise 2005 yılındaki avustralya açık yarı finali..

diğer haber richard gasquet'den.. kendisi kokain kullandığı gerekçesiyle önce ceza almıştı.. ardından yaptığı savunmada kokaini kendi kullanmadığı bir gece önce bir gece kulübünde pamela adında bir kızla öpüştüğünü ve kokain'in kızdan bulaştığını falan anlatmıştı.. itf de bunun sonucunda gasquet'nin cezasını kaldırmıştı.. şimdi pamela adlı kızceğiz fransız tenisçiye dava açıyor.. nedeni ise iftira.. pamela 'nın avukatı müvekkilinin kokain ile ilgili hiçbir açıklama yapmadığını söyledi.. ayrıca pamela'nın saçı ile yapılan testin negatif çıktığı hakkında söylentiler de dolanıyor..

2 yorum:

Spooky 21 Temmuz 2009 19:26  

dechy tam bir çiftler oyuncusu. tekler kariyeri iyi değil ama iyi tenişciydi, severdim ben... teşekkür edelim kendisine.
sözlükte kendisiyle ilgili bir şeyler yazmayı planlamıştım da üşendim heralde, hatırlamıyorum.
nur topu gibi yavrusu olsun...

geçeyim gasquet'e, bir kere bilmeden yanlışlıkla gece kulübünde kokain aldım dedi önce bu öpüşme açıklamasından önce. nişasta-un-pudra şekeri mi zannettin dedim ben de. bi tarafımla güldüm de neyse. öpüşme olayı çıktı sonra. peki o kızın köfte dudaklarından geçti de kokain niye bütün numunelerinde kokain çıktı a terbiyesiz adam. iddiası doğru olsaydı b numunesinde çıkmazmış öyle bir şeyler yazıyordu. işin içindeki herkes yarım yamalak açıklamalar yaptı. var bi karışık olaylar ya da bırak genç çocuk çıkmış eğlenmiş salla da demiş olabilirler.

onur 21 Temmuz 2009 19:36  

sözlükte kimsin? tanışıyo muyuz? mesajlaştık mı? ahahaha..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP