19 Temmuz 2009 Pazar

kimim ben? v2

serinin devamı.. bu sefer daha kolay yerden soruyorum:

(hediye yok arkadaşım.. işsiz güçsüz adamım ben nerden bulayım da hediye göndereyim size.. hiç gelip sormuyosunuz "onur bi ihtiyacın var mı", "sağlığın nası?".. anca hediye.. heheh hadi yorum sayfasına bekliyorum)

-------------------
kazanan (yarışmayı, yoksa ödül mödül yok) grönland'dan Spooky oldu.. kendisini tebrik ediyoruz..
-------------------

bu da bonus.. bunun kim olduğu çok açık da.. saçlar.. renk.. 98 orange bowl.. hey gidi federer hey de hey..

4 yorum:

Spooky 19 Temmuz 2009 23:26  

ya surat dudaklar filan değişmemiş çok tanıdık. dilimin ucunda söyleyemiyorum çıldıracağım...

Spooky 20 Temmuz 2009 00:38  

juan carlos ferrero.

Spooky 20 Temmuz 2009 09:16  

teşekkür ettim. grönland'dan sevgiler...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP