2 Haziran 2009 Salı

roland garros 2009 - gün 10 (erkekler)

erkekler çeyrek final karşılaşmalarında günün ilk maçında robin soderling izleyenleri şaşırtmaya devam etti.. önceki gün nadal'ı eleyen isveçli bugün de harika bir oyun ortaya koydu ve nikolay davydenko karşısında 6-1/6-3 ve 6-1'lik üç sette güldü.. hatta neredeyse rus tenisçiye nefes bile aldırmadı diyebiliriz.. 1 saat 40 dakika süren maçta rakibinin yaptığının iki katından daha fazla winner bulan söderling böylece kariyerinde yeni bir zirveye çıktı.. yarı finaldeki rakibi ise bugün 3 numaralı seribaşı andy murray'i eleyen fernando gonzalez olacak..

şilili gonzalez olimpiyat oyunları'ndan bu yana ortalarda pek gözükmüyordu.. olimpiyat finalisti raket, amerika açık 2008'de dördüncü, avustralya açık 2009'da ise üçüncü turda elenmişti.. bugün çoğu tenissever tarafından nadal'ın ve djokovic'in elenmesinden sonra federer'in karşısında durabilecek yegane isim olarak gösterilen andy murray'i 4 set sonucu geçmeyi başardı şilili ve yarı finalde mücadele etme hakkı kazandı.. 2007 avustralya açık'ta da final oynayan ancak federer'e yenilen gonzalez bu konuda söderling'ten daha tecrübeli diyebiliriz.. ancak söderling tecrübeli demenin yanında çocuk oyuncağı kalacağı nadal'ı yenmeyi başarmıştı.. bu eşleşmeden ne çıkar bilinmez açıkcası.. gerçekten çok ortada bir maç..

tablonun alt tarafındaki maçlar ise yarın oynanacak..

3 yorum:

rıza yaşar 3 Haziran 2009 10:25  

"bugün çoğu tenissever tarafından nadal'ın ve djokovic'in elenmesinden sonra federer'in karşısında durabilecek yegane isim olarak gösterilen andy murray" demişsin. Aslında çok haklısın pek çok yorumcu onu gizli favori ilan ediyordu ama açıkçası ben çok yadırgıyordum bu yorumları. Bu turnuvayı 92 yılından beri aralıksız takip ediyorum. Roland Garros'u diğer grand slamlerden ayıran ve benim de en çok sevdiğim grand slam olmasını sağlayan özelliği bu turnuvanın favori tenisçilerin turnuvasından ziyade fiziksel ve mental dayanıklılığı yüksek tenisçilerin turnuvası olmasıdır. Tıpkı Roddick gibi Murray da güzel bir kura sonucu buraya kadar çok rahat geldi. Hatta 2. ve 3. turdaki maçlarda ciddi anlamda sallantıya da uğradı. Ama Gonzales gibi fiziksel ve mental kondisyonu üst düzeyde olan bir tenisçi (bkz. Avustralya açıkta Gasquet ile yaptıkları maç) karşısında özellikle son 2 sette ne kadar sıradan bir oyuncu haline dönüştüğünü de görmüş olduk. Buraya kadar yükselmesi de takdire değerdir ve bundan sonraki kariyerinde wimbledon'u ya da sert kort grand slamlerinden birisini muhakkak kazanacaktır. Ancak ben Murray'nin Fransa açıkta bundan sonraki kariyerinde bu turdan ötesini göreceğine inanmıyorum.

Bu arada dünkü cibulkova-sharapova maçı için vermiş olduğun tahmine de çok eşekkürler. O maç için kafamda soru işaretleri vardı ama senin yorumunu okuyunca gonzales galibiyetle cibulkova galibiyetini kombine ederek 3'te 3 yapmış oldum (1,9 * 1,9 = 3,61) :)

bugün için de cirstea galibiyeti 1,85'den ışıl ışıl parlıyor :)

onur 3 Haziran 2009 13:12  

o yorumlara ben de katılmıyordum.. çünkü bu zeminde federer'i yenebilcek biri varsa, şu kalan rakipler içerisinde, del potro ya da monfils'tir..

ehehe benim tahminlerime yine de fazla güvenmeyin derim ben:)

rıza yaşar 3 Haziran 2009 13:33  

Nasıl güvenmeyeyim,

aklımdan ne geçiyorsa onu yazıyorsun :) Ben de tam senin yazdığın gibi Federer'i yenebilecek 2 tenisçinin Monfils ve Del Potro olduğunu düşünüyordum :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP