3 Haziran 2009 Çarşamba

artık bir şarapova fanıyım

hiçbir zaman büyük bir şarapova fanı olmadım.. kendisini ve tenisini zevkle izlerdim ancak ne hingis kadar ne de henin kadar sevmiştim onu.. hatta ivanovic'i bile ondan daha fazla destekliyordum.. sakatlığına çok üzüldüm.. kortlardan 9 ay uzak kalması çok büyük bir eksiklik olacaktı, bazılarına göre belki de bir daha eski günlerine kavuşamayacaktı.. ben buna inanmıyordum, mutlaka bu hırslı kız geri dönecekti ve eski günlerine kavuşacaktı, hatta 2011'de sezon sonu turnuvasına istanbul'a gelecekti..

ama bu kadar iyisini, bu kadar çabuğunu beklemiyordum işte.. turnuvadan önce erken eleneceğini, hatta ilk iki turdan sonraki yazımda üçüncü turda kesin eleneceğini yazmıştım.. ne mutlu ki beni yanılttı.. ne mutlu ki çeyrek finale çıkarak bizlere "mücadele" izletti.. bugün cibulkova karşısında 6-0 / 5-0 gerideyken ve skor 30-40 iken "oyun alamadan bitirmemek" adına mücadeleyi gösterdi tekrar bize.. 5 maç puanı çevirdi ve iki oyun aldı son sette.. şarapova maçı kazanmış kadar sevindim..

bugün maçtan sonra gazetecelerin gerzekçe sorularına çok güzel cevaplar verdi.. sakatlık onu kort dışında daha sakin biri haline getirmiş.. bu turnuva boyunca verdiği röportajların hepsini dinleyen/okuyan biri olarak gayet aklı başında şeyler söylediğini gördüm..

soru: büyük geridönüşüne bir de resmin geneline bakarak yorum yapabilir misin? ve ne zaman performansının zirvesine ulaşacağını düşünüyorsun? wimbledon'da mı, yoksa amerika açık'ta mı?
maria: bence bu turnuva benim için çok iyi bir başlangıç oldu. her zaman dediğim gibi en son turnuvandaki performansın kadar iyisindir. son 1 senede başıma gelenleri göz önünde bulundurursak, bence buraya oturup başardıklarımdan (sadece bu turnuavda değil, bütün 1 yıl boyunca) oldukça gurur duyduğumu söyleyebilirim. her zaman ileriye bakmalı ve çalışmaya devam etmeliyim. geliştirmem gereken yönlerim üzerine çalışmaktan başka yapacağım bir şey yok. sadece bu size yardım edecektir.

soru: 1'den 10'a kadar not verecek olursan fiziksel gücün tam olarak nerededir? (salak)
maria: hmm, notlandırmayı sevmem bu yüzden bilmiyorum.

soru: wimbledon'a nasıl hazırlanacaksın? (rakı-balık yiyerek hazırlanmayacak heralde)
maria: nasıl mı?
soru: evet?
maria: korta çıkıp milyonlarca kez topa vuracağım ve geliştirmem gerekn yönlerim üzerine çalışacağım.

soru: senin için bir başka kötü gün de indian wells'ki lindsay davenport maçıydı. (2005'te 6-0/6-0 yenilmişti şarapova) bugün 6-0 ve 5-0 gerideydin ve neredeyse...
maria: bak ben lindsay'e yenildiğimde ne oldu: iki grand slam daha kazandım..
soru: evet. o zaman aynı başarıyı tekrarlamanı dileriz.
maria: teşekkür ederim, çok incesiniz. (ironiye gel)

şu vakitten sonra artık bir şarapova fanıyım..

1 yorum:

rıza yaşar 3 Haziran 2009 10:10  

Ben de pek hazzetmezdim Sharapova'dan bu turnuvaya kadar. Ancak bu turnuvada göstermiş olduğu mücadele tek kelimeyle ayakta alkışlanacak cinsten. Saygıyla eğiliyorum önünde.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP