1 Ağustos 2010 Pazar

stanford'da neler olmuş

Sadece İstanbul yok.

Kadınlarda haftanın diğer turnuvası Stanford'daydı ve ben hiç ilgilenemedim. Üzgünüm. Şöyle bir üzerinden geçelim bakalım neler olmuş.

İlk turda can alıcı eşleşmeler var demiştim ana tabloyu size verirken. Sharapova-Zheng maçı örneğin. Masha iki sette kazandı bu maçı. Diğer önemli değil ama komik eşleşme tablonun en altındaydı. Roland Garros'ta Safina'yı ilk turda yenen Kimiko Date Krumm, Stanford'da da üç sette kazandı. Rus raket artık kendine gelemez. Date-Krumm ikinci turda Dementieva ile eşleşti. İlk seti kazansa da sonraki setleri kaybederek turnuvaya veda etti.

İlk turda sonucunu en çok merak ettiğim karşılaşma ise Ana Ivanovic ile Alisa Kleybanova arasındaydı. Ivanovic 6-3/6-2 kazandı maçı. Roland Garros'un da rövanşını almış oldu. Çok şaşırdım bu sonunca. Ivanovic sizi peşinden koşturmayı seven kız gibi. Platonik aşkınız gibi. Kaynediyo, kaybediyo, kaybediyo (yüz vermiyo), tam umudu kesmişken (başka kızlara meylederken) hooop bir galibiyet alıyor (sizi arıyor) ki umutlanıyorsunuz. Sonra yine aynı terane. İkinci turda ne yaptı Ana? Baroli'ye iki sette mağlup oldu. Dedim ben size.

Shahar Peer hariç bütün seribaşılar çeyrek finaldeydi. Kirilenko'ya yenildi İsrailli. Çeyrek final eşleşmeşerinde Stosur, Wickmayer'i; Azarenka, Bartoli'yi; Radwanska, Kirilenko'yu ve Sharapova da Dementieva'yı mağlup ederek son dörde kaldılar. İlk yarı az önce sonuçlandı ve Azarenka, Sam Stosur'u çok rahat geçti.

Roland Garros finalisti Stosur, şampiyon Schiavone'den daha iyi gidiyor. Masha- Radwanska yarı finali 4 saat sonra başlayacak bu postun saatine göre.

3 yorum:

Russell 1 Ağustos 2010 16:37  

daha fenasını kaçırmışsın. tipsarevic, dün efsane bir şekilde kaybetti querrey'e. tek kelimeyle efsane, bloga yazıcam..

onur 2 Ağustos 2010 02:08  

kaçırmadım. o maçı izledim gecenin 2sinde.

Russell 2 Ağustos 2010 04:22  

senin yerinde olmak istemezdim diyeyim o zaman :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP