6 Ağustos 2010 Cuma

kopenhag: görges'in serisi son buldu


Kopenhag'da tenis heyecanı devam ediyor. Geçen hafta İstanbul'da korta çıkan tenisçilerden bazıları da bu hafta Danimarka'da mücadele ettiler. Örnek vermek gerekirse, Cirstea, Kvitova, Domachowska, Pironkova, Lapuşenkova, Larsson, Keothavong....

Danimarka'da 1 numaralı seribaşı kim tahmin edin. Allaşkına!

Bu turnuvada özellikle üç kızı izledim. Cirstea, Görges ve Chakvetadze. Cirstea'yı izledim çünkü iflah olmaz bir sapığı oldum kendisinin son 2 haftada. İlk turda kendisi Wimbledon yarı finalisti Petra Kvitova'yı yendi, ardından Srebotnik'i. Fakat çeyrek finalde gidip Zakopalova'ya yenildi. Zakopalova yahu, insaf.

Chakvetadze. Chaki normalde İstanbul Cup'a gelecek ve elemelerin 3 numaralı seribaşı olacaktı bildiğiniz üzere. Fakat ondan bir hafta önce Portoroz'da yaptığı patlama neticesinde final oynayıp, yıllar sonra turnuva kazanması planları altüst etti. Bu hafta da galibiyet serisini sürdürüyor Rus raket. Genç İsveçli Larsson'u mağlup ettiği ilk tur sonrası, benim Avatar diye tabir ettiğim Lapuschenkova'yı ve ardından Polona Hercog'u devirdi ve yarı finale yükseldi. Elemelerden geliyor ayrıca bunu da hatırlatayım.

Görges'e gelince. Geçen, ilk turda Vögele'yi mağlup ettiğinde Twitter'dan yazmıştım 15 maçta 14 galibiyet aldı diye. Bakın nasıl nazar değdiriyorum demiştim. Değdiremedim zira ondan sonra vatandaşı Barrois'yı da yendi. Çeyrek finalde Wozniacki ile eşleşti. İlk seti 6-3 kazandı. İkinciyi 6-0 kaybetti. Son sette 2-0 öne geçmesine rağmen hemen servis kırdırdı. Sonra yine 5-3 öne geçmesine rağmen, set için servis atarken, maçtan iki puan uzaklıktayken servisini kırdırdı. Tie-break'e giden seti kaybedince 16-1'lik seri de burada noktalanmış oldu. Bu süre zarfında bir ITF kazandı. İlk WTA şampiyonluğunu elde etti ve bir final oynadı.

Kopenhag'da yarı finalde Woznicaki ile Chakvetadze oynayacak. Tablonun alt tarafında ise 2 numaralı seribaşı Na Li ile Zakopalova kozlarını paylaşacak.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP