3 Ekim 2009 Cumartesi

tokyo'da şampiyon masha

şarapova kötü başlayıp iyi devam ettirdiği maçta jankovic'in sağ bileğindeki sakatlık yüzünden çekilmesiyle kolay bir galibiyet ile şampiyonluğu elde etti..

maçın başında 2-0 geriye düşen masha önce 3-2 öne geçti ardından 40-15 geriden gelip jankovic'in servisini kırdı.. kendi servis oyununda 0-30 geriye düşmesine rağmen buradan oyunu çevirdi ve sette durumu 5-2'ye getirdi.. sekizinci oyunda 0-30 öne geçtiğinde ise jankovic maçtan çekildi..

en son şampiyonluğunu nisan 2008'de amelia island'da yaşamıştı şarapova..

3 yorum:

Unknown 3 Ekim 2009 15:04  

maçı izledim.masha ilk başlarda etkisiz ve aceleciydi.ama sonralara doğru yavaş yavaş üst üste gelen acelerin de yardımıyla toparladı ve müthiş oynadı.jankovic'e de üzüldüm,umarım ciddi birşeyi yoktur.bu arada masha'nın servisleri çok iyiydi.

nuage 4 Ekim 2009 01:27  

Tebrik ediyorum Mariya'yı. Maçı izleyemedim ben ama, Onur, senin dediğine göre, Jankovic sakatlanmasa bile kazanırmış Mariya. Hemen her sitede de öyle yazmış zâten. İyi oynadığı söylenmiş. Öyledir umarım.
Bu arada, yine o return'lerini konuşturmuş anladığım kadarıyla.
Bu kızın return'lerine bitiyorum ben ve üzerine tanımıyorum return konusunda. O return'leri bana versinler başka ihsân istemem abi. Ha tabii bir de kendisini versinler. ehehe.

onur 4 Ekim 2009 02:23  

dur yapıcaz o işi sen gönlünü ferah tut :)

jelena'nın ikinci servislerini affetmedi valla..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP