27 Eylül 2009 Pazar

39. hafta: uzakdoğu turu devam ediyor

tayland'da ve malezya'da erkekler turnuvaları başlıyor.. tsonga, simon, querrey, safin, isner, melzer gibi isimlerin yanısıra takıntılı olarak desteklediğim ernests gulbis de ana tabloda ilk maçını oynamayı bekliyor tayland'da.. marsel ilhan da ana tabloya çıkmak için mücadele ediyor.. 1 maç daha kazanırsa kendisini ilk defa bir atp tour mücadelesinde ana tabloda göreceğiz (amerika açık'ı saymazsak)..

ptt thailand open ana tablo

malezya'daki isimler daha kaburüstü.. verdasco, gonzalez, monfils, söderling, davydenko, ferrer, hewitt, gasquet... baghdatis ve dent de wild cardlarını almışlar ana tabloya geçmişler..

malaysian open ana tablo
ayrıca malezya açık'ı oranın yerlisi hcfoo'dan da takip edebilirisiniz..

kadınlarda ise her yıl büyük çekişmeye sahne olan toray pan pacific tokyo'da başladı.. serena williams hariç ilk 10 orada.. williams da son anda çekildi zaten.. maria şarapova, bu hafta şampiyonluk yaşayan kimiko date-krumm ve sakatlıktan dönen sabine lisicki de şampiyonluk kovalayacaklar..

ilk tur maçları başladı ve flavia pennetta vatandaşı roberta vinci'ye 6-1/6-2 ile yenilerek bir soğuk duş etkisi yarattı.. sabine lisicki bileğini burktuğundan beri ilk kez kortlardaydı ve patty schnyder'i 6-4/6-0 ile çok rahat geçti..

bilin bakalım ilk turda kim elendi? eveeet ana ivanovic.. nicole vaidisova v2 olma yolunda hızlı basamakları iniyor sırp raket.. 11 çift hata ve yüzde 41'lik ilk servisin oyuna girme oranı.. ara verecekti bu hani? safarova da garibim kendi galibiyetine sevineceğine ivanovic için "onun nasıl hissettiğini biliyorum ve onun için üzülüyorum.. servisiniz yoksa oyununuz da yoktur" diyerek üzüntüsünü paylaşmış.. ivanovic için ben de çok üzülüyorum ama elden bir şey gelmiyor tabi.. gidip de omuzlarından tutup "napıyosun? napıyosun sen?" diyemiyoruz.. servisinden daha büyük sorunları olmalı..

R Vinci (ITA) d. (9) F Pennetta (ITA) 61 62
L Safarova (CZE) d. (10) A Ivanovic (SRB) 64 76(1)
(15) L Na (CHN) d. A Cornet (FRA) 64 60
E Vesnina (RUS) d. M J Martínez Sánchez (ESP) 63 62
S Lisicki (GER) d. P Schnyder (SUI) 64 60
A Kleybanova (RUS) d. (WC) A Morita (JPN) 61 64
G Dulko (ARG) d. A Szavay (HUN) 63 60
A Rezai (FRA) d. S Errani (ITA) 62 62
(Q) A Pavlyuchenkova (RUS) d. C Navarro (ESP) 61 76(3)
(Q) A Petkovic (GER) d. S Bammer (AUT) 75 64
(Q) C Kai-Chen (TPE) d. K Kanepi (EST) 63 63

7 yorum:

nuage 28 Eylül 2009 14:31  

Safina, Ivanovic ve Pennetta turnuva dışındalar. Ne boş şeyler bunlar ya? Allah Allah! Hani iyi oyunculara elenseler diyeceğim ki; "Evet, gerçekten karşısındaki oyuncu çok iyiydi. Ama baksana tabloya!". Komik bence. Üstelik Safina'nın elenişi, bir gün önce yaptığı "Grand Slam yakında geliyor." açıklamasından sonra oldu. Üzüldüm. Safina'yı seviyordum. Artık sevmiyorum galiba.

Bu arada, Şarapova da maç bırakmama konusunda ikinci Ivanovic'miş, onu gördüm (Aman, sonu benzemesin!). 6-4 ve 4-2 geride olduğu maçı çekip aldı Schiavone'nin elinden. Bu arada, o Schiavone ne çirkin bir kadındır, ne çirkin bağırışlardır onlar öyle? Öeahh! Erkek gibi yeminle. Neyse ikinci turda Şarapova'nın rakibi Sam Stosur. Çok iyi bir maç olacağını düşünüyorum. Şarapova 5-0 önde karşılaştıkları maçlarda ama, o zamanlar Stosur bu kadar iyi değildi. Bakalım neler olacak...

nuage 28 Eylül 2009 14:38  

Hah, unutmuşum: Şarapova eski servisine dönmüş. Topu daha az havaya atarak "full swing" servis atıyor şu anda. Omzu iyi mi oldu nedir? Yalnız Şarapova'nın takımı umarım zâten o servis yüzünden Şarapova'nın omzunun mahvolduğunu biliyordur. Bakalım neler olacak...

onur 28 Eylül 2009 14:50  

bugün cirstea da yenildi.. ivanovic ve safina'nın durumlarının ben psikolojik olduğunu düşünüyorum.. ikisi de servis hareketinde güçlük yaşıyorlar.. ama servis hareketi 1 senede düzelmeyecek şey değil.. servis atarken "servisim çok kötü, servisim çok kötü" diye geçirirse aklından bir tenisçi, kötü servis atıyor.. bu biraz döngü gibi sanki.. kötü servis atmaya başladığı için servisinin kötü olduğunu düşünüp, servis atma anında daha da kötü servis kullanmaya varıyor iş.. tenisçinin bi yerde bu döngüyü kafasını kullanıp kırması lazım..

ivanovic, şan, şöhret, sevgili falan derken kafasını tenise veremiyor.. safina üzerindeki baskı iddia ediyorum daha önce hiçbir tenisçiye uygulanmamış bir baskı.. o da buradan kafasını toparlayıp servisine veremiyor kendini..

şarapova ise tam tersi.. kendini sadece tenise vererek yeniden ilk 10'a girecek az kaldı.. 2011'de henin, şarapova, wozniacki göreceğiz istanbul'da :)

Spooky 28 Eylül 2009 17:55  

safina'yı sildim. utancımdam sokağa çıkamıyorum bak bi de ne biçim entryler girmişim... tüü bana.

ben artık şarapova haberlerini takip etmiyorum. tenisi bıraktı, omzu şöyle, omzu böyle... ayrıca şarapova'nın bir videosu vardı, blogda da vardı... koçu taktik verirken "heee hee peki" diye kafasını sallayıp bildiğini okuyordu. servisi öyle atma deseler bile istediği gibi atıp riske girer.

kadın tenisi de yasaklansın. sadece veteranlar turnuvası olsun henin, şarapova ve kim'i oraya transfer etsinler.

nuage 28 Eylül 2009 23:57  

Neden takip etmiyorsun Şarapova'nın haberlerini? Birçoğu yalan diye mi? Vallahi ben de bıktım. "Friends'in filmi çekiliyor!" muhabbetine döndü. Daha geçen gün tenisi bırakacak diye haber okudum. Şimdi eski servisine döndüğünü gördüm. Tövbe tövbe...

Spooky 29 Eylül 2009 14:03  

Evet on bin tane haber çıkıyor daha bir tanesi de doğrulanmadı. insanın kafasını karıştıryorlar...

Unknown 30 Eylül 2009 20:18  

sharapova'da bir garip..grand slam'lerde erken eleniyor,turnuvalarda iyi...aslında sharapova'yı severim.2010 avustralya'ya heninle kol kola girseler gerçekten harika olur :)
bu arada bu safina grand slam mrand slam kazanamaz.kendini kandırmaya devam etsin:))

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP