7 Şubat 2011 Pazartesi

fed cup: rusya'dan müthiş geri dönüş





Vay arkadaş ben dün ters köşeye yattığımı sanarken, bugün ters köşeye yattım. Çeviremezler dedim, çevirdiler. Güzel oldu, mutlu oldum. 2-0 geriden gelerek kazanan tarihteki dördüncü takım oldular. Bravo kızlar.



İtalya dünkü avantajı iyi kullandı ve bugün maç kaybetmeden yarı finale çıktı. 


Belçika bugün Kim Clijsters ile 3-0'ı yakaladıktan sonra neden An-Sophie'yi kullanmadı teklerde anlamadım ama çiftlerde kullanmışlar en azından. İki ölü maçtan tekleri Belçika, çiftleri de Huber'li ABD kazandı. ABD tensini ne zaman toparlanacak ben de merakla bekliyorum. 


Burada skorun 3-2 olduğuna bakmayın. Çekler 3-0'ı yakaladığı için hiç de heyecan katmadı son iki maç. Safarova da çekilmiş zati. Üst adale sukoyvermiş.

Yarı final eşleşmeleri şu şekil:

İtalya - Rusya
Çek Cumhuriyeti - Belçika

16-17 Nisan'da oynanacak.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP