16 Aralık 2010 Perşembe

tutorial: serena'dan kurtulun! oh mis!

Serena Williams'ın Green Day aşkını dağlara, taşlara ve Twitterlar'a yazdığı yetmiyormuş gibi bir de sorular sorup aldığı her cevabı retweet etme huyundan ötürü kendisi ile olan münasebetimi gözden geçirdim.

Siz de eğer yukarıdaki manzaradan sıkıldıysanız (ki o Serena'nın profil sayfası değil benim home tabir edilen sayfamdır), Serena'yı hayatımızdan def etme yöntemlerini gelin adım adım inceleyelim.

Öncelikle Serena'nın Twitter sayfasını açıyoruz.


Bu hanım kızımızın retweetlerini görmemek için sayfadaki yeşil butona başvuracağız:


Yavaşça bastığımız zaman yeşilin artık griye dönüştüğünü görüyoruz. Bu demek oluyor ki artık Serena'nın herhangi bir retweet'ini ana sayfamızda görmeyeceğiz:


Eğer bu da yetmezse okları takip ederek kendisini hayatımızdan tamamen çıkartabiliriz:


Hayrını görün!

4 yorum:

Beril 16 Aralık 2010 11:37  

hahah silsem mi diye düşünüyodum valla bu retweetleri görmeme olayı iyiymiiş şimmdilik bunla idare ediyim serena fazla zorlarsa atarım tamamen hayatımdan :)

Dicle Bağcı 16 Aralık 2010 11:57  

RT @ bıdıbıdı şeklinde tweet girdiğinde yine görücez ama, ki onu da yapıyo. bence toptan unfollow diyelim; eti cin gülsün biz gülelim falan.

onur 16 Aralık 2010 13:22  

Ya bir de haber maber çıkar diye ben unfollow edemiyorum. Sarhoş bir haliyle gider olay bir şey yazar. Kaçırırım sonra kötü olur :/ Hayat bazen çok zor.

ezgi e. 16 Aralık 2010 21:57  

Çok faydalı bir bilgi oldu bu. O okları takip edip hayatımdan tamamen çıkarmam da yakın gibi geliyor ama şimdilik retweetsiz Serena'ya bir şans daha veriyorum. :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP