3 Aralık 2010 Cuma

söderling'ten ayrılan norman salk ile anlaşmış


Duymuşsunuzdur, duymayanlar için tekrarlayalım. Söderling'i Södreling yapan adam Magnus Norman ile İsveçli'nin yolları ayrıldı. Eski dünya iki numarası Norman, "kendime ve tenis akademime daha fazla vakit ayırmak istiyorum" demişti. Ayrılık nedenini bu olarak göstermişti.

Bugün İsveç basınına bir bakayım dedim (Hayır, İsveççem yok. Google Translate var). Orada Norman'ın İsveç'in en büyük tenis kulüplerinden birisi olan Salk'ta bir nevi danışman olarak çalışmaya başladığını öğrendim.

Bu kulüp Bjorn Borg'un da gençken oynadığı kulüp. Yani bayağı sağlam. Norman'ın da ortakları arasında bulunduğu Good to Great adlı akademi ile işbirliği içinde olacaklar. Bakalım 5-6 sene sonra yeni İsveçliler görebilecek miyiz.

Bu da Salk'ın resmi sitesinden haberin linki. BU.

Bu arada Söderling de Peter Lundgren'e gitmiş. "Abimmmmm" demiş "Abiimmm benim koçum ol." Lundgren bakmış bunun yüzüne, "Yanlış zamanda geldin delikanlı" demiş, "Ben Wawrinka ile mutluyum. Şimdi yıkıl!" İnanır mısınız bizim o buzdağından hallice Söderling sen bir ağla bir ağlaaa.. Yok şaka tabii. Ama reddetmiş işte Lundgren "zamanlama kötü" diyerek. İsveçli çalıştırıcının CV'sinde Federer, Safin, Baghdatis ve Dimitrov da var.

3 yorum:

kirpi 3 Aralık 2010 10:25  

Soderling'in kapısını çalacağı bir sonraki isim: Lary Stefanki..Bence...

Çid. 3 Aralık 2010 17:02  

Magnus Norman, Söderling'i "Södreling" yapan adam :)
Burada bi kelime oyunu varsa da ben bulamadım :)

onur 3 Aralık 2010 17:32  

Ha yok, o "typo" denilen doğa olayı. Günün o zamanlarında çok görülmekle beraber, dalga geçmek ayıptır.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP