5 Eylül 2010 Pazar

şimdi taşlar yerine oturdu


Ana Ivanovic'in yükselişinin arkasındaki sır açığa çıktı. Uzun bir süredir birlikte olduğu golfçü Adam Scott'tan ayrılmış Ana. Zamanında çok dil dökmüştüm "Bak kızım" demiştim, "Bırak o mıymıntıyı, ne hale getirdi seni, gel tekrar tenise ver kendini" demiştim. Genç tabii, kanı kaynıyor. Dinletememiştim. Fakat kendi kararını verecek olgunluğa gelmiş Sırp raket. Aferin benim kızıma.

http://www.dailymail.co.uk/sport/tennis/article-1309103/Ana-Ivanovics-personal-heartache-leads-professional-return.html?ito=feeds-newsxml

5 yorum:

Dicle Bağcı 5 Eylül 2010 11:47  

iyi de, adam gibi bi' sevgiliden ayrıldıktan sonra yükselmezsin ki, olsa olsa dibe vurursun :) kesin başka bir şeyler olmalı.

Çid. 5 Eylül 2010 12:55  

Yaaaani İvanovic biz de seni ahıllı bilirdik be kızım. Ama sen de haklısın, sen Hülya Avşar mısın ki hem tenis oynayıp, hem annelik yapıp, hem şarkı söyleyip... Sus! Kalıbının adamı ol biraz! Hülya kim sen kim terbiyesiz!
Oyhhhshh :D -Rahatlama Efekti-

onur 5 Eylül 2010 14:47  

İşte sorun adam gibi bir sevgili olmaması. Tanırım Adam'ı (aha ironiye gel). Beşşş para etmez :)

Deniscik 5 Eylül 2010 15:51  

çok perez hilton gördüm sizi onur bey :) ivanovic'e de aferin doğru yolu bulmuş sonunda...

Spooky 5 Eylül 2010 18:20  

Golfün spor olmadığı da böylece bir kez daha ispatlanmış oldu. Adam da sporcu olsa bu dibe vuruş olmazdı...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP