7 Eylül 2010 Salı

ne dedin sen: kısa olmak?

Q. What is your opinion for the lack of teenagers in the top 100 making a big impact? What is your opinion for the lack of young players, teenagers, making an impact on the men's tour?
GAËL MONFILS: (Through translation.) Ah, that's a good question. I mean, you just tell me. I wouldn't know, but they will arrive. I mean, I not really follow like juniors, so it's tough. But I think Nishikori is still young, I think, no?


Q. He's not a teenager.
GAËL MONFILS: No? Ah. So I don't know. Maybe my brother. (Laughter.) My brother is on the way, 17. Two years.

------

Q. You didn't always seem to see eye-to-eye with the umpire. What was that about?
ROBIN SODERLING: Well, she refused me to make a challenge. It never happened to me, ever in my career. So I was a little bit confused. That's it.

-----


Q. Your next opponent is either 5'2" or 5'3", depending on who you believe will win. How old were you when you were 5'2"?
CAROLINE WOZNIACKI: Wow, that's a tough question. I don't know. You know, I think I wasn't that big, you know. I think I started growing when I was maybe 16. Then I really started growing a lot. I don't know. You know, everyone is different. Everyone has their strengths, their weaknesses. You know, someone is short, someone is tall. I think it really doesn't matter when you're on court.

-----

Q. Could you talk a little bit more just about being short? Is it a pain? Is it a drag? Do you sometimes see it as an advantage? Do you get some joy from it? Just talk about that.
DOMINIKA CIBULKOVA: Being what?

Q. Being short.
DOMINIKA CIBULKOVA: Being short? Ah, being short. (Smiling.) You know, I don't take this like disadvantage, because, you know, okay, I'm short, but, you know, I'm really quick. I can be fast on the court, and I have no problem with the low balls. I still can play fast and step into the court, so I really like the way I'm short. Maybe I could be little more centimeters taller for my serve, but it's still nothing like, you know, I really struggle with. So I'm happy the way I am.

-----


Q. Do you remember, have you won a match before when you lost the first set 6-0?
KAIA KANEPI: Well, actually I was looking at Sharapova, won 6-Love, 6-Love. I told my fitness coach, I remember last time I lost 6-Love, 6-Love was I think when I was 13. A match 6-Love, I thought, wow, I need to take a game.

-----

Q. Do you think Cibulkova is a very, very good player? What do you think of her?
SVETLANA KUZNETSOVA: I think she plays good, but my level is higher, and I have to win these matches.

Q. Her game was difficult for you?
SVETLANA KUZNETSOVA: I played against myself, not against her

4 yorum:

karaktersiz 7 Eylül 2010 23:30  

selamlar,
maria tayfasina "yendik $i$irdik dolma yaptik pi$irdik." yazacak post bekliyorum kac saattir. :)
kafa izninde oldugum icin mactan sonra yazamadim sozlukte zaten, dellendim. :)

onur 7 Eylül 2010 23:34  

valla dün 3.30 da evde olduğum için 3 saat uykuyla durduğum için bekleme sen yaz istediğin bi postun altına :)

Russell 7 Eylül 2010 23:45  

wozniacki tayfasının başı kim? çıksın ortaya, üçlü çektirsin. :)

Spooky 7 Eylül 2010 23:49  

İlk yüzde, büyük etki yapan genç olmaması hakkında ne düşünüyorsun?
Güzel soru. Siz söyleyin. Ben bilmiyorum ama yeni gençler gelecektir. Gençleri takip etmiyorum o yüzden zor soru ama Nishikori genç değil mi?

Değil.
Değil mi? O zaman bilmiyorum. Belki kardeşim(kahkahalar). Kardeşim 17 yaşında ve yolda. İki yılı var.

Hakemle anlaşamıyor gibiydin. Ne oldu?
İtirazımı kabul etmedi. Kariyerim boyunca hiç böyle bir şey olmamıştı. Kafam karıştı, o kadar.

Sıradaki rakibinin boyu 1.5m veya 1.60m, kimin kazanacağını düşünündüğüne bağlı. Boyun 1.58m iken kaç yaşındaydın.
Ouv(ömer üründül), zor soru. Bilmiyorum. O kadar uzun boylu değildim. Sanırım 16 yaşındayken boyum uzamaya başladı. Ondan sonra çok boy attım. Sonuçta herkes farklı. Herkesin güçlü tarafları, zayıf tarafları var. Kimi uzun boylu, kimi kısa boylu olur. Korttayken çok önemi olmadığını düşünüyorum.

Benim notum: Bu soruda hata var. Bir kere Woz'un rakibi belliydi Sharapova ile oynamadan. Diyelim ki bilinmiyordu. 1.60 olan yani 5.3 olan Cibulkova ama Kuznetsova 1.74m yani 5.8 falan... Üstelik Cibulkova'yı pas geçip bu soru sormuş olsalar bile Kanepi 1.80 Zvonereva da o civar.

Kısa boylu olmaktan biraz daha bahsedebilir misin? Zor mu? Dezavantaj mı? Avantaj olduğunu düşünüyor musun? Sana keyif veriyor mu? Bundan bahset.
Ne olmak?

Kısa olmak.
Kısa olmak? Ah, kısa boylu olmak(gülerek). Bunu dezavantaj olarak görmüyorum. Evet, kısa boyluyum ama çok çabuğum. Kortta hızlı olabiliyorum, alçak toplarla sorunum olmuyor. Hızlı oynayıp, kortun ortasına gelebiliyorum. Kısa olmayı bu sebeple seviyorum. Belki servisim için birkaç santim uzun olabilirdim. Yine de çok kafayı takıp, uğraştığım bir sorun değil. Halimden memnunum.

Daha önce ilk setini 6-0 kaybettiğin bir maçı kazandığın oldu mu? Hatırlıyor musun?
Aslında Şarapova'yı izliyordum. 6-0/6-0 kazandığında, fitness koçuma en son ne zaman 6-0/6-0 kaybettiğimi anlattım. Sanırım 13 yaşındaydım. 6-0/6-0 kaybettim. Ouv(ömer üründül) bir oyun kazanmam lazım diye düşünmüştüm.

Cibulkova'nın çok çok çok iyi bir oyuncu olduğunu düşünüyor musun? Onun hakkında ne düşünüyorsun?
Çok iyi oynuyor ama benim seviyem daha yüksek. Bu maçları kazanmam lazım.

Oyunu senin için ters miydi?
Kendime karşı oynadım, ona karşı değil.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP