5 Eylül 2010 Pazar

ne dedin sen: puuu sana caro

[Türkçesi Spooky Arda'nın katkılarıyla yorum sayfasında.]

Q. Do you think there's a lot of differences between your's and Richard's game?
GAËL MONFILS: Yeah, a lot. I think Richard is more talented than me in couple ways. Like he can adapt more about the conditions. Then I think I'm stronger than him physically, and maybe a bit mentally, also.

-----

Q. And your buddy Andy, has he texted you?
MARDY FISH: Yeah, we spoke this morning. Yeah, I mean, obviously he's excited. Obviously, he's disappointed for himself and excited for me.

-----

Q. Do you dare to be somebody's target?
NOVAK DJOKOVIC: No, I'm doing it every day, day‑to‑day basis. Kind of serving to my coach's hat, trying to put an apple out of his head (laughter).
No.

-----

Q. You obviously have a great connection not only with New Haven but with Yale University and all the fun you've had about that. I know you're in the middle of a tournament now, but if you did have a chance to go take some courses there, what do you think you would like to take a course in?
CAROLINE WOZNIACKI: Well, I don't know. You know, that really depends what they have. But definitely something like business, something like that. It really interests me. Something ‑‑ management, something in that direction.
But I would have to search into some courses and then find out what really interests me.

Q. When you were a junior, was the whole Maria image thing something that you thought maybe one day you'd emulate?
CAROLINE WOZNIACKI: Um, which way?


Q. Well, she's the big Nike girl. You're now Stella McCartney.
CAROLINE WOZNIACKI: Well, you know, to be honest, Kournikova was always for me the girl that I thought was just ‑‑ I wanted to be like her, definitely, you know. I thought she was very pretty; she was handling everything really nicely. You saw her everywhere in the commercials.
I think I would more go for Kournikova.

-----


Q. The other day you spoke about how much you looked up to Maria and that you had never had the chance to meet her. Can you describe any interaction that you had with her before or after the match today?
BEATRICE CAPRA: Before the match, you know, she would just walk past me and kind of like give me a glare, which is kind of intimidating. (Laughter.)
You know, after the match when we shook hands, she was really nice. She said, Great tournament. Keep up the hard work. You know, I think she's a really nice person. Yeah.

Q. Did you to talk to Melanie before the match today or in the last couple of days?
BEATRICE CAPRA: After I won my second round, Melanie sent me the nicest text ever. She said if I needed help with anything or if I needed any advice, just come to her, and she's really happy for me. Melanie and I are really good friends.
And I wanted ‑‑ I should have talked to Melanie before the match, because I was wondering ‑‑ I was like, Was Melanie this nervous before she played? (Laughter.) I didn't get the chance to, but I probably should have. Yeah.

4 yorum:

Spooky 5 Eylül 2010 20:59  

Senin oyununla Richard'ın oyununun arasında çok fark olduğunu düşünüyor musun?
Evet, çok. Richard'ın birkaç konuda benden daha yetenekli olduğunu düşünüyorum. Örneğin, koşullara uyum sağlamak. Öte yandan, fiziksel ve zihinsel olarak ondan daha güçlü olduğumu düşünüyorum.

Arkadaşın Andy, mesaj attı mı?
Evet, bu sabah konuştuk. Heyecanlıydı. Açıkçası, kendisi adına hayal kırıklığına uğradı fakat benim adıma heyecanlı.

Birinin hedefi olmaya cesaret edebilir misin?
Hayır, her gün yapıyorum. Antrenörümün şapkasına servis atarak, kafasından elma düşürmeyi deniyorum(kahkahalar).
Hayır.

Sadece New Haven'la değil Yale Üniversitesi ile de harika bağların olduğu ve ortada. Şu an turnuvanın ortasında olduğunu biliyorum, fakat Yale'de birkaç ders alma şansın olsaydı hangi dersler olmasını isterdin.

Bilmiyorum. Hangi dersleri verdiklerine bağlı ama kesinlikle işletme gibi bir şey olurdu. İlgimi çekiyor. Yönetim tarafından bir şey...
Ama derslere bakıp neyin ilgimi çektiğini bulmam görekiyor.

Sen gençlerde oynuyorken, Maria'nın imajı bir gün yarışacağını düşündüğün bir şey miydi?
Ne gibi?

O büyük Nike kızı. Sen de Stella McCartney.
Dürüst olmak gerekirse Kournikova benim hiç olmak istediğim kızdı. Kesinlikle onun gibi olmak istedim. Güzel olduğu, her şeyi iyi idare ettiğini düşünürdüm. Reklamlarda, her yerde onu görürdünüz.
Sanırım Kournikova'yı tercih ederidim.

Önceki gün, Mariya'yı ne kadar örnek aldığından ve hiç onunla tanışma fırsatı bulamadığından bahsetmiştin. Maçtan önce ve sonra aranızda geçenleri anlatabilir misin?

Maçtan önce yanımdan geçti ve ters baktı, korkutucuydu(kahkahalar). Maçtan sonra el sıkıştık, çok kibardı. İyi turnuvaydı, çok çalışmaya devam et dedi.Çok iyi birisi olduğunu düşünüyorum.

Bugünkü maçtan önce veya son bir iki günde Malanie'yle konuştun mu?
İkinci tur maçımı kazandıktan sonra Melanie bana çok güzel bir mesaj attı. Eğer yardıma veya tavsiyeye ihtiyacım olursa ona gitmemi ve benim için çok mutlu olduğunu söyledi. Melanie'yle çok iyi arkadaşız.
Maçtan önce Melanie'yle konuşmak istedim, konuşmalıydım çünkü Melanie'de bu kadar heyecanlanmış mıydı merak ediyordum. Fırsat bulamadım ama konuşmalyıdım.

Çid. 5 Eylül 2010 23:42  

Wozniacki'ye baksen, dürüst olurmuş kournikovayı seçermiş miş... Sen şuna Maria'yı kıskanıyorum la ben desene kızıııım! (Hadi la demesen de olur, incilerin dökülmesin)
Sana onu mu sordu ne alaka?! Allah'ım çıldırıcam :D

kirpi 6 Eylül 2010 22:41  

Pennetta ile hem fikir demek Caroline bu konuda.

Spooky 7 Eylül 2010 03:12  

Ya bi de bakyıorum düşük cümleler var imla hataları falan kusura bakmasın türkçesine bakan varsa. Aceleye geliyor.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP