19 Eylül 2010 Pazar

şampiyonluk geliyorum dedi

Çok yakın geçen bir müsabaka sonrası ENKA'da Player's Lounge önünde ağlarken görmüştüm maçtan yarım saat sonra Jarmila Groth'u. İnsan ister istemez gidip teselli etmek istiyor da yapmadım tabii. Sırtına pat pat vurup, "Saçmalama çok güzel oynadın, eskiye nazaran daha iyi vuruyorsun, servislerin muazzam, nazar değmesin sakatlık da yok artık, yakında bir şampiyonluk gelecektir" demek istedim. İçimden dedim bunları. İstanbul Cup'taki müthiş oyunu aklımda yer etmişti bir kere.

İstanbul öncesi Roland Garros ve Wimbledon'da son 16'ya girmişti Avustralyalı ancak Amerika Açık'ta çok şanssız bir kura çekti. İlk turda Maria Sharapova ile oynayıp set almayı başardı ancak galip gelemedi. Bu hafta Çin'deki turnuvadaydı Jarka. Kariyerinde ilk defa 1 numaralı seribaşı olarak bir turnuvaya katılıyordu ve bunun hakkını verdi. Set kaybetmeden finale çıktı ve finalde Alla Kudryavtseva'yı da set vermeden geçerek ilk şampiyonluğuna ulaştı. Bu yıl, en az oyun kaybederek ulaşılan şampiyonluk bu. Beş maçta 15 oyun, müsabaka başına üç oyun (daha önce de matematiğimin çok sağlam olduğunu söylemiştim sizlere).

Avustralya Açık'ta, kendi evinde (Kızın üç tane evi var ama, Slovakya, Avustralya ve Türkiye) kura da yardım ederse (ki böyle giderse sıralaması daha da yükselir belki ilk 32'ye girer - haftaya 42 olacak) iyi işler çıkartacak gibi duruyor Jarka. Tek dileğim sakatlığın kapısını çalmaması.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP