12 Eylül 2010 Pazar

amerika açık 2010: alın size "rüya" final

In your faceeeeee!

Amerika'da bir Roger Federer-Rafael Nadal finali. Tenisseverlerin yüzde 86,45'inin beklediği müsabaka. Bu sefer olacaktı. Zira Rafa Nadal yarı finalde görece kolay bir rakiple eşleşmişti. Youzhny'e takılacağını düşünmüyorduk. Zira Federer, üç senedir tavlayı koltuğunun altına verdiği Djokovic ile yine oynayacaktı. Buradan da İsviçreli gelmezse ayıp olacaktı.

Ayıp oldu.

Nadal üç setlik rahat bir galibiyet aldı Youzhny karşısında. Ancak günün ikinci maçında Federer'e Djokovic'in söyleyecekleri vardı. Sırp raket müsabaka boyunca gerideydi. İlk seti kaybetti. İkinci sette fırtına gibiydi. Üçüncü seti kaybetti. Dördüncü sette fırtına gibiydi. Ve ben bu dört seti izleyemedim. Djokovic, yıllardır desteklediğim adam, Federer'den, yıllardır hazzetmediğim adamdan 6-1 ile set alıyor ve izleyemiyorum.

Nadal-Youzhny'nin ilk seti ile Federer-Djokovic'in son setini izleyebildim sadece. O yüzden kim nasıl oynamış pek bir şey vermeyeceğim. En sonunda, aylar-yıllar sonra Nole'nin Federer'i bir Grand Slam'de yenmesinin haklı mutluluğunu yaşıyorum.

Altı yıl üst üste Federer finale çıktı ama Nadal'ın nefesi oraya yetmedi. Şimdi Nadal orada, Federer yok. Bazı şeyler değişiyor artık.

Final maçı saat 23.30'da. Yani Türkiye-ABD maçının bitimine denk geliyor.

 Djoker'in maç puanından sonra nasıl sevinildiğini unutması ve dünyanın en boş bakan "kazanan"ı olması...

4 yorum:

arda2 12 Eylül 2010 11:22  

milli maç nedeniyle herkes gibi maçın belirli bölümlerini izleyebildim.ancak maç son sete geldiğinde djoker'in o fazladan kırdığı 2 servis boşa gidiecek şimdi diye bol bol sitem ediyodum kadere.yıllardır şansının tutmadığı federer'e karşı 5 setlik bi maçta maç puanları çevirerek maçı almak nole için unutulmaz bir galibiyet olacak.benim gözümde 2 kat daha büyüdü zaten bu galibiyetle:)

brokoli 12 Eylül 2010 14:38  

finalde federer tenis kalitesinde ve federer karakterinde bir raketi rafaya karşı izlemek varken her şeyiyle sinir bozucu olan djokovici izlemek zorunda olmam benim açımdan çok kötü..ama her ihtimalde finalde rafayı tutucaktım zaten..noleyi rahat geçicektir..kariyer slam gelmeli artık..

kirpi 12 Eylül 2010 15:55  

Biri Djokovic'i "overacting" kavrami ile tanistirmali artik, madem oyunculuga merakli :)

Çid. 13 Eylül 2010 01:56  

Maç yarına ertelendi. O kadar da bekledik iyi mi?! Değil. Bu ara Djoko'ya yarar mı? İlla ki yarayacaktır. Temennim Nadal'ın tecrübesiyle Novak'a geçit vermemesi. Nadal çok istedi burada şampyon olmayı. Haketti mi? Bence sonuna kadar. Novak istemiyor mu? Bence Rafa kadar değil. Kendi Kendime soru sorup kendi kendime cevaplamaya devam edecek miyim? Muhtemelen.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP