16 Eylül 2010 Perşembe

1995'ten 2010'a dilekler

Milletin eğitim sistemi ne güzel. Ben hiç 2000’e, 2010’a mektup yazmadım arkadaş. Aklıma gelmedi, yazdırmadılar. Adamlar “zaman kapsülü” diyorlar. 10 yaşındaki çocuklara geleceğe mektup yazdırıyorlar. Sonra hepsini topluyorlar, artık gömüyolar mı, kasada mı saklıyorlar, yapıyorlar bir şeyler. Zamanı gelince hop! Tabii çocukların kimisi zengin iş adamı olmuş, kimisi oyuncu olmuş, kimisi sporcu olmuş, kimisi dilenci olmuş, kimisi ölmüş... Sonra eskiyi hatırlayıp gülmeler, eğlenmeler. Ne güzel.

Sam Stosur da benimle yaşıt. İkimiz de 95’te beşe gidiyoruz. Ben o sırada sümüğümü koluma silip sokakta top oynuyordum. Elin Avustralyalısı kızına tenis oynatıyor. Neyse. 11 yaşındaki Sam’in 2010’dan beklentisi:
2010 yılında dünya 1 numarası olmak.

Ve kariyerinin büyük bölümünü ilk 50’de geçirip, ilk 10’a yaklaşamayan Avustralyalı, 2010’a bir sene kala, geçen yıl patlamasını yapıyor. Şu an dünya 6 numarası.
Acaba bu kapsülü hatılıyor muydu Sam ve açılıca daha da hırslanmış mıdır?

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP