26 Temmuz 2010 Pazartesi

portoroz: anna! yaşıyorsun!

Anna! Hani İstanbul’a geliyordun? Hani elemelerden ana tabloya çıkıp sürprizler yapacaktın ağlak kız? Oldu mu şimdi patlamayı bir hafta önce yapman! Chakvetadze görüdğüm mental olarak en yetersiz tenisçilerden biri. En son şampiyonluğunu 2,5 yıl önce kazanmış, artık ununu elemiş eleğini asmış, elini eteğini bu işlerden çekmiş, damlaya damlaya göl olmuş derken sen çık üç seribaşı eleyerek şampiyon ol. Hey gidinin Anna’sı. Üç sene önce ilk 10 tenisçisiyken sonra düşe düşe ilk 100’ün dışına kadar çıktı.

Portoroz’da 4 numaralı seribaşı Sara Errani, 6 numaralı seribaşı Vera Dushevina ve 7 numaralı seribaşı ev sahibi raket Polona Hercog’u yenerek finale yükseldi dünya 103 numarası. Finaldeki rakibi ise 21 yaşındaki İsveçli Johanna Larsson’du. Patlamasını bu yıl gerçekleştiren İsveçli Roland Garros’ta ikinci tur oynamayı başardı. Diğer Grand Slamlerde ana tablo görebilmiş değil henüz. Kariyerinde tam 11 tane ITF şampiyonluğu mevcut. Bu yıl üç tane kazanmış. Şu an dünya 84 numarası olan Larsson ilk WTA Tur finalini gördü ancak 6-1/6-2 ile sürklase edildi. İsveç erkek tenisinde Söderling ile bir silkindi. Şimdi sıra kadın tenisinde. Ha gayret.

3 yorum:

Russell 26 Temmuz 2010 06:16  

o ağlak haline rağmen çok da zayıf mental gücü var diyemeyiz aslında.. bununla birlikte finallerdeki rekoru 8-1 oldu..

lembo 26 Temmuz 2010 12:06  

yeri olmadığını biliyorum ama bir yere yazmak zorundayım; herhalde cuma veya cumartesi akşamı atp tour magazine diye bir program vardı ntvspor'da..younes el aynaoui bir şeyler anlatıyordu. o turnuvada orta kortta oynadım, bu turnuvada orta kortta oynadım falan diyor. ben de diyorum ulan orta kortta oynamak ne demek. baseline, orta kort, file falan , oralardan, sahanın bölümlerinden bahsediyor sanıyorum ve bana çok salakça geliyor söyledikleri.. nitekim orta kortta oynamak övünülecek bir şey olmasa gerek diyorum. sonradan jeton düştü.. centre court 'u, merkez kort yerine orta kort diye çevirmiş arkadaşlar.. doğuş yayın grubunda tenisle alakalı olmamak gibi bir durum mevcut, bu kesin.. ercan taner'in söyledikleri, ntvspor'un saçmalamaları ve bunun gibi şeyler. son 1 haftada 2. şok bu bana , ilki knight and day'in gece ve gündüz diye çevrilmesiydi..

Russell 26 Temmuz 2010 15:33  

orta kort, yani vimbıldın.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP