28 Temmuz 2010 Çarşamba

istanbul cup 2010: gün 1

Tenisçiler evimize kadar gelmiş gidip de görmemek olmaz. İlk iki günün raporunu okuyacaksınız biraz sonra.

Şu iki günde yaşadığım en güzel olay Sorana Cirstea’yı yakından izlemek olabilirdi. Daha iyisini yaptım. Kendisi ile birebir röportaj yaptım ve fotoğraf çektirdim. Ne yazık ki fotoğrafta gudik çıktım. Fotoğraflarda çirkin çıkarım ben, Poz veremiyorum herhalde ondan. İlk günden başlayayım ben.

Bulutlu, yer yer güneşli bir hava eşliğinde ENKA’ya girdim. Daha 1 yıl öncesinin anıları gözümün önündeydi. Hedef merkez kort. Shvedova ile Vögele yeni başlamıştı. İsviçreli Vögele gelecek vaat ediyor. Shvedova servis performansı olarak yerlerdeydi ki servisleri en etkili silahıdır Kazak raketin. Üçüncü oyunda servis kıran genç raket setin sonuna kadar bu avantajını sürdürdü. İkinci sette mücadele daha da git-gel yaşadı. İsviçreli tie-break ile tur atladı. Shvedova raket üreticisini değiştrimiş. Ondan yaşamış olabilirim servis sorununu dedi.

Daha ilk maçta bazı aksaklıklar da vardı. Turnuvanın altıncı yılı olmasına rağmen hala görevliler oyun devam ederken seyirci alıyorlar tribüne. Hakem deliriyor. Ses teknisyenleri yürüyorlar. Şemsiye sorunu devam ediyor. Oyuncuları güneşten koruması gereken şemsiyeler açılmıyor. Açılınca kapanmıyor. Rüzgarda uçarak tenisçileri kovalıyorlar.

Neyse, Martic çıktı sonra. Uzun süredir takip ettiğim bir isimdi. İyi olacak derdim hep. Son şampiyon Vera Dushevina karşısında beni yanıltmayarak başladı. 5-0lık seriden sonra ilk seti 6-2 aldı. İlk defa canlı izliyordum. Çıplak gözle. İyi defans yapıyor Hırvat. Sonraki iki seti kaybetti. Bu arada buhran geçirip raketi yere fırlattı. Ama gördüğüm en nazik fırlatmaydı.

Sonra Pemra çıktı korta. Petkovic’ti rakibi. Çok rahat kazanacaktı Alman. Öyle de oldu. Pemra her zamanki gibi güçten yoksun vuruşları ve backhand sliceları ile oynadı. Maçtan sonraki basın toplantısında Petkovic bundan bahsetti. Pemra’nın çok değişik bir tarzı oldugunu söyledi. Geçen yıl deneyimsiz Arantxa Rus ile oynamıştı ilk turda ve kızcağız daha önceden böyle bir oyun tarzı görmediğinden bocalayıp elenmişti. Pemra da ikinci tur gören ilk Türk olmuş hatta Garrigues’den set almıştı. Fakat İspanyol, deneyimi ile kazanmıştı.

Basın toplantısına Türkçe “Merhaba” ile giren Petkovic şeker şeker konuştu. Kendisine Twitter’daki Favourite Human Being List hakkında soru sordum. Akşam Görges, Tipsy ve kendinden oluşan bir liste yazdı. Schiavone’nin maçından önce bastıran yağmur nedeni ile o müsabaka yarım kaldı. İlk gün böyle ıslanarak bitti.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP