14 Ocak 2010 Perşembe

sydney: serena direkten döndü


Sydney'de kadınlar finalinin ismi belli. Yarı final maçında Rezai, Serena karşısında 6-3/5-2 önde bir vaziyetteyken kaybetti. Serena Williams'ı mı tebrik etmeli, Rezai'yi mi yermeli bilemedim. Williams kariyerinde ilk defa Sydney'de finale yükselince "Oh be sonunda.." nidası koparmış bir tane. Fransız ise "Bu sefer yenemedim ama bir dahakine vuracam kırbacı, benim olacak Fıstık" demiş. Diğer yarı final ise çok rahat geçti Dementieva için. Azarenka'da daha üst düzey bir mücadele beklerdim.



Erkekler tarafında Marcos Baghdatis beni yanıltmadı. Sezona iyi başladı diyebilirim. Ana tabloda kalan tek seribaşıyı, Hewitt'i yenerek yarı fianle yükseldi. Richard Gasquet geri döndükten sonraki ikinci yarı finaline çıktı.

Sydney 
(1) S Williams (USA) d. A Rezai (FRA) 36 75 64
(5) E Dementieva (RUS) d. (6) V Azarenka (BLR) 63 61

M Baghdatis (CYP) d [4] L Hewitt (AUS) 46 62 63
M Fish (USA) d [WC] P Luczak (AUS) 76(5) 62
R Gasquet (FRA) d P Starace (ITA) 63 76(7)
J Benneteau (FRA) d [Q] L Mayer (ARG) 64 67(5) 60

Auckland (ATP)
J Isner (USA) d [1] T Robredo (ESP) 76(5) 36 64
[5] P Kohlschreiber (GER) d M Gicquel (FRA) 63 61
A Clement (FRA) d [6] J Melzer (AUT) 62 75
[8] A Montanes (ESP) d [Q] M Lammer (SUI) 63 63

Hobart (WTA)
(1) A Medina Garrigues (ESP) d. (8) G Dulko (ARG) 61 57 61
(2) S Peer (ISR) d. (5) C Suárez Navarro (ESP) 46 76(4) 75
(4) A Bondarenko (UKR) d. (7) Z Jie (CHN) 75 75
S Errani (ITA) d. (Q) K Flipkens (BEL) 63 64

(Foto: Reuters Pictures / Getty Images)

4 yorum:

Spooky 14 Ocak 2010 21:02  

baghdatis sakatlıklara falan takılmayıp avustralya açık'da çeyrek final görürse süprüz olur mu?
(sürpriz değil süprüz evet)

onur 14 Ocak 2010 21:05  

Ben beklerim böyle bir şey. Geçen senenin sonundan beri artan bir grafiği var. Ama tenisi bu kadar yakından takip etmeyenler için büyük sürpriz olur evet. Aslında çeyrek final bana da sürpriz olabilir ya düşündüm de. Son 16 tamam da son 8 çok fazla :)

K. A. 14 Ocak 2010 21:33  

Baghdatis'in zaten en sevdiği grand slam Avustralya Açıkd eğil mi? Neden olmasın demek isterim ben de. Son 8 çok fazla olmaz bence. Son 4 çok fazla olur ama.

raicem 14 Ocak 2010 22:26  

Serena - Rezai maçını sabah izlemeye çalıştım geniş özetini. Rezai'nin kıyafeti yüzünden midem bulandı kapadım. o neydi öyle resmen güneş panelleri etrafına dantel koymuşlar bu kızcağız da giymiş.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP