14 Ocak 2010 Perşembe

gözü olanın gözü çıksın

Bu sabah ajansa düşen bir haberle irkildim. del Potro'nun sakatlığı yüzünden Kooyong'daki gösteri turnuvasından çekilmişti. Avustralya Açık'ın başlamasına şurada 3-5 gün kala el bileğinden sakatlandı Arjantinli. Durumun ciddi olup olmadığı henüz belli değil. Bu yüzden kesin bir şey yok ortada. Söderling de aynı turnuvada yine dirseğinden sakatlandı.

Aynı turnuvada Fernando Verdasco, Djoker'i dağıtmış resmen. 6-1/6-2. Öeh! Geçen sene yaptığını tekrar başarmaya çok yakın gibi duruyor İspanyol.

11 yorum:

Spooky 14 Ocak 2010 21:48  

Djoker favori mi acaba dedim ya ondan oldu bu :)

Del Porto'nun da final görebileceğini düşünmüştüm. Üzülürüm Avustralya'da olmazsa.
Hep söylüyorum Verdasco'nun maçları da kötü olmaz o da geçen senenin üstüne koyabilir.

"Fathers don't win slams" geyiğinden Federer'e şans vermiyorum. (Argümana bak yalnız ne kadar derin)
Nadal'ın da eskiye dönemeyeceğini düşünüyorum. Onun oyun tarzında güç, dayanıklıklılık önemliydi ve sakatlıktan sonra kendine gelemedi. Onu da çıkardım denklemden...

Her tenisçinin sevdiği, kendini rahat hissettiği grand slamler vardır klişesine de değineyim. Djoker Avustralya'yı 2008 de kazandığına göre Avustralya'yı sevdiğini söyleyebiliriz. Aslında sıcak havayla arası iyi değil...
Federer ile Nadal'ın sürüklemeyeceğini düşündüğüm sezonda Djokovic'in grand slam kazanması lazım.

"Neden Avustralya Açık olmasın" diyor... -Acun Ilıcalı

Verdasco geçtiğimiz sezon Avustralya'da güzel maçlar çıkardı üstüne de efsanevi bir maç ile veda etti. Verdasco da ciddiye alınabilir bir arkadaşımız.

Del Porto da zemin itibariyle burada rahat edebilir...
Yanılmıyorsam Avustralya'da çeyrek finali var. O da iyi çocuk severim.

kirpi 14 Ocak 2010 22:18  

Her ikisinin de sakatligi tendinitmis galiba. Surekli tekrar etmeleri de bu ihtimali guclendiriyor. Del Potro'nun sakatligina hic sasirmadim, cunku ne zaman bir aradan sonra geri donse bir sakatlik vakasi oluyor. Amerika Acik'tan sonra boyle oldu, Indian Wells'de de oyleydi, Wimbledon'dan sonra da bir sure maclarda omzu icin mola aldi. 2009'da tam olarak saglam oldugu turnuva sayisi azdi zaten. Bence hazirlik icin Avustralya Acik'tan hemen onceki haftayi secmesi hata olmus. Ocak ayinin hemen basinda Abu Dhabi gibi bir turnuvaya katilsa isinmak icin daha iyi zamani olurdu. Olasi bir sakatlikta da iyilesmek icin vakti olurdu.
Verdasco Davis Cup'tan sonra surekli erteledigi ayagindan olmasi gereken ameliyati nihayet oldu herhalde. Avustralya'da iyi isler yapabilir. Nadal da Kasim ayindaki gibi oynamiyor, gerci ben onun Roland Garros ve Wimbledon da on plana cikacagini dusunuyordum ama Avustralya Acik'i alirsa da hic sasirmam.

Ezgi 14 Ocak 2010 22:22  

Del Potro'nun sakatlığı ciddiyse çok büyük talihsizlik olur onun için, umarım değildir.

Verdasco-Nole maçı çok geç olduğu için izlemeye niyetim yoktu aslında ama ilk sette durum 5-0 olunca merak ettim maçın gidişatını. Zaten 50 dakika filan sürdü sanırım. Verdasco çok iyiydi ama bu skorun sebebi Djokovic'in tanınmayacak halde oluşu tabii. Kortta hiç hareket edemedi, rüzgarın da etkili olması sebebiyle çokça çift hata yaptı. Ama şu anki esas formunun bu olduğunu düşünmüyorum. Sıcak havada, bir gösteri maçında çok da kendini zorlamadı gibi geldi. Maç sonrası gayet neşeliydi, Verdasco'yla şakalaşıyordu.

Spooky 14 Ocak 2010 22:34  

Bence Nadal'ın bütün konsantrasyonu Amerika Açık'ı kazanmak üzerine. Daha çok var ama sakatlık, kondüsyon zayıflığı gibi sorunlar olursa Roland Garros-US Open arasını dinlenerek geçirebilir.

"Sezon başında sakatlık mı olur ya genç delikanlılarsınız hepiniz..." desem çok mu ileri gitmiş olurum.

Bu arada Del Porto yazmışım bir üst yorumda demek ki NTV Spor'a sallamamak lazımmış.

kirpi 14 Ocak 2010 23:08  

Nadal bu yil enerji tasarrufunu Avustralya Acik sonrasi sert zemin turnuvalarinda yapar ve erken turlarda elenir diye dusunuyorum. Toprakta da Madrid'e katilmaz. Roland Garros'a 3 veya 4 nolu seribasi olarak gitmesi kesin gibi (simdi Federer dusunsun..:)). Ama Wimbledon'i atlamaz, hastalik derecesinde seviyor cunku. Arti gecen yil 0 puan almis, bu yil en az 1200 puan almasi kuvvetle muhtemel, zira pek fazla iyi cim oyuncusu yok. Hem ust uste 2 yil cimde mac yapmamak da fena olur hani.
Us Open'i ise biraz zamana birakmis gibi gorunuyor. Ayrica cok takintili bir sekilde istiyormus gibi bir hali de yok, enteresan bir karakter zaten kendisi.
Bir de ben bu yil Avustralya Acik'ta Djokovic'in 3. turda oynayacagi maca dikkat edecegim. Bana mi oyle denk geldi bilmiyorum ama ne zaman bir turnuvada takip etsem 3. maclarda sallaniyor. Kronik mi onu merak ettim.

K. A. 14 Ocak 2010 23:13  

Ben hâlâ Baghdatis diyorum bu Avustralya Açık için. Cahil cesareti değil; ama 2006'da final görmüştü. Yarı finali gördü Avustralya Açık öncesi. Örümcek sezilerime güveniorm. del Potro'da kurşun döktürsün bence.

Russell 15 Ocak 2010 04:27  

@kirpi

nadal'ı çözmek kolay değil.. geçenlerde ciddi şekilde, 4 grand slam'i de kazanabilirim bu yıl gibi bir açıklaması vardı.. ilginç..

kirpi 15 Ocak 2010 11:46  

@russell

Yok yahu, yanlis tercumeydi o (ntvmsnbc faktoru)..:) "tabi ki butun turnuvalari kazanmak istiyorum, bu yil butun hepsinde hedefim kazanmak olacak. ama bu imkansiz olduguna yine de elimden gelenin en iyisini yapmayi planliyorum" demisti. Bazi gazeteciler cumlenin ikinci kismini atinca ortaya farkli anlama gelen bir cumle cikti tabi. Yoksa ben hic Nadal'i o kadar iddali konusurken gormedim, sakatliktan sonra hic oyle konusmaz.
Ayni haberin Eurosport versiyonu;
http://uk.eurosport.yahoo.com/30122009/3/nadal-feels-better-shape-2010-season.html

Russell 15 Ocak 2010 12:56  

ntvspor'a inanan bende suç.. :)

aamet jr. 15 Ocak 2010 21:19  

Ben de Verdasco'dan birşeyler bekliyorum şahsen.

leyla 15 Ocak 2010 23:40  

murray,djokovic ya da davidenko kazanir bence avstralya acik'i.yine federer davidenko maci olacak:)tsonga'yla djokovic'in ayni ceyreye dusmesi kotu olmus ama.bu arada ben leyla.ilk defa yorum yazdim ama onceden de takib ediyordum blogu.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP