10 Ocak 2010 Pazar

doha: keline kurban



Üniversite'de kitap/defter/döküman açık sınavlar olurdu ya hani. Ben o sınavların ilk yarısında çalışır, ikinci yarısında da soruları yanıtlamaya çalışırdım. Böyle böyle geçtim ben sınıfları. Hiç de FF getirmedim ayıptır söylemesi. Bunu niye anlatıyorum? Bugün Doha'daki finalde Davydenko'nun da yaptığı işte aynen buydu.

İlk set 6-0 bittiğinde ben daha bir gün önce Federer'e set vermeyen adamın bu olduğuna inanmakta güçlük çektim. Ama o adam meğerse sınava çalışıyormuş. İkinci setten itibaren bir döndü ki sormayın. Tie-break performansı müthiş bu adamın. Çeyrek finalde Karlovic karşısında iki tie-break oyunu kazandı. Nadal gibi servisleri çok iyi olmamasına rağmen harika tie-break oynayan birinden oyunu resmen söktü aldı ikinci sette. Son sette de bir servis kırmalık dezavantajı giderip öne geçmesi ise harikuladeydi.

Sezon sonu turnuvasında şampiyon olup kupa ile sezonu kapatan Demir Adam, bu sezona da kupayla başlayarak kaldığı yerden devam etti.



Bu sezon erkekler tenisi baş döndürücü olacak. Federer, Nadal, Djokovic'i geçtim, Del Potro yükseliyor, Roddick kendini buluyor, Davydenko boyut atlıyor, Cilic geliyor, Murray de artık bekleneni verirse zevkten dört köşe olucaz bu sene erkekleri izlerken.

Kadınlarda ise 2 senelik bitkisel hayattan sonra Clijsters ve Henin bize yetecek gibi duruyor. Kuznetsova ve genç yetenekler de eşlik edebilirlerse değmeyin keyfimize.



(Foto: Getty Images / Reuters Pictures)

2 yorum:

K. A. 10 Ocak 2010 12:02  

maşallah diyelim hem wta hem de atp'ye nazar değmesin.

kirpi 10 Ocak 2010 13:47  

Bir yerde Kolya'nin 300 kusur mactir ilk defa halka yedigini okudum. Dogruysa buyuk basari. Nadal'da da son bir kac mactir uzun seriler yakaladiktan sonra bir konsantrasyon dagilmasi goruluyor, aslinda eskiden de boyle bir sorunu vardi. Troicki macinda da ust uste 11 oyun aldiktan sonra servis kirdirip arka arkaya 3 oyun vermisti, bu macta da benzer bir sey oldu. Ilk sette kendi servisinde sadece 1 puan veren adam ikinci sette kendi servisindeki 2 mac puanini da degerlendiremedi, Kolya affetmedi.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP