5 Eylül 2009 Cumartesi

ve usta, kadınlar tenisinin geleceğini muştuladı

kim clijsters'a bugünkü basın toplantısında amerika açık'ın ilk haftasında neden bu kadar fazla seribaşının elendiğini sordular.. cevabı güzeldi:

"dürüst olmak gerekirse, seribaşılar kötü oynadığı için olduğunu sanmıyorum.. bazı maçları izleyemedim. oudin ve ismini unuttum, jankovic'i eleyen kız (shvedova'yı diyor), bunlar çok güzel tenis oynuyorlar.. rakiplerinin basit hata yapmasını beklemiyorlar, agresif oynuyorlar..

ancak istikrar önemli.. grand slamlerde ilerledikçe, daha büyük tenisçilerle oynadıkça artan baskıyla nasıl başa çıkacakları önemli.. önümzüdeki günlerde, haftalarda, bu kızların bu baskıyla nasıl başa çıkacaklarını izlemek ilginç olacak."

kim, şimdiki gençlerin eğer baskıya aldırmadan, kendi oyunlarını oynayabilirlerse (safina gibi insanların saçma sapan bikbiklenmeleri yüzünden kendi kendini yiyip bitirmezlerse) gelecekte kadınlar tenisinin çok daha iyi yerlere geleceğini müjdeliyor böylece.. bu zaten öngörülen bir şey.. ama clijsters'ın da dediği gibi istikrar burada anahtar etmen olacaktır.. anna chakvetadze, alize cornet, ana ivanovic örnekleri var önümüzde evlerden ırak..

3 yorum:

nuage 5 Eylül 2009 17:40  

Clijsters'ı bu yüzden seviyorum. Akıllı kadın. Güzel de oynuyor. Henin de dönse tam olacak işte. Dur bakalım...

aliye 5 Eylül 2009 21:44  

birçok seribaşı da elendikten sonra kim'in şansı daha bir arttı. come on kim...

Unknown 6 Eylül 2009 15:17  

kim-venus maçını merakla bekliyorum bence venus kazanır,go venus diyorum ama tenis anlamında da doymamızı temenni ediyorum.clijsters gerçekten akıllı konuşmuş.ben henin ve hingis'i de istiyorum yaa :(

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP