5 Eylül 2009 Cumartesi

maç programı: amerika açık 09 - gün 6

Arthur Ashe Stadium 11:00 Start (türkiye saati için +7)
Roger Federer(SUI)[1] vs. Lleyton Hewitt(AUS)[31]
Melanie Oudin(USA) vs. Maria Sharapova(RUS)[29] (Not Before:13:00)
John Isner(USA) vs. Andy Roddick(USA)[5]
Dinara Safina(RUS)[1] vs. Petra Kvitova(CZE) (Not Before:19:00)
James Blake(USA)[21] vs. Tommy Robredo(ESP)[14]

Louis Armstrong Stadium 11:00 Start
Novak Djokovic(SRB)[4] vs. Jesse Witten(USA)
Fernando Verdasco(ESP)[10] vs. Tommy Haas(GER)[20]
Yung-Jan Chan(TPE)/ Katarina Srebotnik(SLO) vs. Serena Williams(USA)[4]/ Venus Williams(USA)[4]
Caroline Wozniacki(DEN)[9] vs. Sorana Cirstea(ROU)[24] (Not Before:15:30)

Grandstand 11:00 Start
Philipp Kohlschreiber(GER)[23] vs. Radek Stepanek(CZE)[15]
Jie Zheng(CHN)[21] vs. Nadia Petrova(RUS)[13] (Not Before:13:00)
Robin Soderling(SWE)[12] vs. Sam Querrey(USA)[22]
Shahar Peer(ISR) vs. Svetlana Kuznetsova(RUS)[6]

Court 11 11:00 Start
Jarkko Nieminen(FIN)/ Aisam-Ul-Haq Qureshi(PAK) vs. Daniel Nestor(CAN)[2]/ Nenad Zimonjic(SRB)[2]
Marco Chiudinelli(SUI) vs. Nikolay Davydenko(RUS)[8]
Gisela Dulko(ARG) vs. Yaroslava Shvedova(KAZ)
Sara Errani(ITA) vs. Yanina Wickmayer(BEL)

tam liste


roger federer vs. lleyton hewitt:
15-7 roger federer üstünlüğü bulunuyor.. hewitt 7 maç kazandı ama bunların hepsi federer bebeyken karşılaştıklarındaki maçları.. 2004'ten bu yana oynadıkları tüm maçları federer kazandı.. avustralyalı raket eğer wimbledon ikinci turunda del potro'ya karşı oynadığı gibi oynarsa bir set alabilir.. en az bir setin de tie-break ile sonuçlanacağını düşünüyorum.. neticede federer kazanır ama hewitt'in performansı bizim güzel tenis izlememiz açısından önemli..

fernando versdaco vs. tommy haas:
bu sene ikinci baharını yaşayan tommy haas ile sert kortlarda her zaman çok tehlikeli olan avustralya açık 2009'da nadal ile oynadığı yarı final maçının tadı hala çoğu tenisçinin damaklarında kendine yer bulan fernando verdasco arasındaki bu karşılaşma şu ana kadar turnuvanın en başabaş çekişmesi olacak gibi gözüküyor.. maçın 5 sete gitmesi olası.. verdasco'nun kazanacağını düşünüyorum..

caroline woznaicki vs. sorana cirstea:
sorana cirstea ve caroline wozniacki az önce biten maçta çiftlerde tur atladılar.. bu kadar yakın iki arkadaşın bu sene içerisinde tablolarda hep yakın düşmesi matematiğin bir güzelliği sadece.. sorana cirstea roland garros'ta ve los angeles'ta yenmeyi başarmıştı woz'u.. turnuva öncesi tahmin post'umda cirstea'ya çeyrek final oynatmıştım.. wozniacki'nin bu kadar iyi oynayacağını sanmıyordum.. ama hala tahminim cirstea'nın 3 sette maçı kazanacağı yönünde.. woz'u geçerse kuznetsova'yı da indirir bizim rumen..

robin söderling vs. sam querrey
amerika açık serileri şampiyonu sam querrey'nin bir balon olarak zaten sönmüş olan söderling'i kaldırıp çöpe atacağı maç olacaktır.. 4 sette querrey diyorum..

2 yorum:

nuage 5 Eylül 2009 17:44  

1) Federer alır. Hiç kuşku yok.
2) Çok çekişmeli geçer. Gönlüm, Verdasco'dan yana. Tommy Haas'ı çok sevsem de üzgünüm Verdasco daha ağır basıyor. Verdasco'nun o Nadal ile yaptığı maçı hâlâ unutmadım. İnanılmaz bir maçtı. Öyle bir şeyi tekrar izlemek isterdim.
3) Nedense Wozniacki'nin galip geleceğini düşünüyorum.
4) Querrey diyorum. Söderling de kimmiş! Hiç sevmiyorum zâten o adamı. Yensin tabii.

Bu arada, ben heyecanla Şarapova maçını bekliyorum. Bir de bugün akşam yolculuk yapacağım. Maçın tamamını izleyemiyor olabilirim. İnşallah kazanan Şarapova olur.

Dulko-Shvedova maçını da çok merak ediyorum.

aliye 6 Eylül 2009 00:47  

soderling yola devam ediyor..
roland garros'dan sonra bir mucize daha olur mu bakalım?

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP