3 Eylül 2009 Perşembe

ivanovic'ten kısa bir ara


sağlam kaynaklardan aldığım bilgiye göre ana ivanovic tenise biraz ara vermeye karar verdi..

"This has to do with my lack of self confidence. I just kept choosing wrong shots and did not have enough confidence in myself ...For years I did not have a real vacation so now I want to 'switch off' from tennis for a while.. I believe that will help me to get back on track."

"hepsi kendime güvenimin azalması nedeniyle oluyor.. hep yanlış şut tercihleri yaptım ve kendime güvenim yeterince yoktu...yıllardır hiç gerçek anlamda bir seyahate çıkmamıştım ve şimdi bir süreliğine tenis'e kontak kapatmanın zamanı geldi.. inanıyorum ki doğru yolu bulmamda bana yarıdmcı olacaktır.." diyor ana..

yapılması gereken de bence buydu.. biraz ara vermek iyi gelcektir ivanovic'e.. amerika açık ilk tur maçında k. bondarenko'ya elenmesinden sonra "kondüsyonum başka seviyede, kendime güvenim başka seviyede, oynadığım oyun başka.. bunların hepsini aynı seviyeye getirmeliyim" demişti.. sene başına kadar vereceği bir kısa ara onu kendine getirecektir..

6 yorum:

K. A. 3 Eylül 2009 18:46  

bir de en büyük silahım forehandim bile kötü demiş. 2010 a belki juju ve ana ile gireriz. juju gelse ne güzel olur. 2011'de istanbul'a gelir hem se wta championship için.

nuage 3 Eylül 2009 19:57  

Bence doğru bir karar vermiş. Ara vermeliydi. Hiç iyi görmedim oyununu. Justine dönse başka bir şey istemem zâten. Ana'yı pek sevmem ama, Justin bir tane!

aliye 4 Eylül 2009 00:40  

bu yenilgiler hevesini kırıp tenisten kopma noktasına mı getirir, yoksa hırs yapıp tekrar eski günlere dönmesine mi sebep olur demiştim, ilk şık oldu anlaşılan.
kazanmaya alışmış bir sporcu için kaybetmeyi hazmedebilmek kolay değil...

Feridun Bitir 4 Eylül 2009 02:17  

kaynak neden saglam olsun ki, kendisi zaten sirp gazetelerine aciklama yapti dün ilk defa, bunun daha saglami mi olur, duyanda sana telefon edip acikladi sanacak

onur 4 Eylül 2009 05:18  

blogun yeni takipçisisiniz sanırım.. benim kullandığım dilin esprili olduğunu anlarsınız zamanla eğer takip edecekseniz bundan sonra..

ayrıoa sırbistan gazetesi yeterince sağlam bir kaynak bana göre.. yanlış bir şey yok ortada..

Unknown 4 Eylül 2009 16:26  

bence doğru bir karar.olaya ivanovic açısından bakarsak kararın doğruluğu anlaşılıyor.justine gerçekten bir tane.bayan tenisin en büyük yıldızlarından o.martina hingis'de geri dönse keşke. (imkansız biliyorum)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP