3 Eylül 2009 Perşembe

kare kare kare

hint olanın mirza olduğunu sanıyordum.. saç bir kobra yılanı misali..

bethanie_mattek-sands illaki bir aykırılık yapacak..

"6-0/6-0 çok mu acımasızca olur acaba?"

"annneeeee bak napıyorum"

"ben senin annen değilim!"

kemerle maç mı yapılır ya.. kusucam federer, yemin ederim tiksindim iyice senden..

yıldırım demirören'in gelecek sezon için görüşmelere başladığı isim..


e.t.?

xisca, rafa'nın kız arkadaşı..

"çok güzelim beeeee" bakışı..


o kadar zıplarsan olacağı budur barto..

çok güzel fotoğraf..

güle güle marat..

3 yorum:

Feridun Bitir 3 Eylül 2009 17:28  

neden ya, bence fedex in kemeri süper schik

nuage 3 Eylül 2009 19:59  

Marat tektir de, o "Amaaan topa vurayım gitsin." tavırları beni iyice rahatsız etmeye başlamıştı. Bence bırakmakla doğru bir karar veriyor. Bugüne kadar aksini düşünüyordum ama, artık böyle düşünüyorum.

Unknown 4 Eylül 2009 16:56  

federer'e ne giyse yakışıyor bence..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP