17 Temmuz 2009 Cuma

istanbul cup 2009 ve para para para

25 temmuzda elemelerle başlıyor.. 27 temmuz pazartesi ise ilk tur maçları ile.. bilet fiyatları el yakıyor.. eleme maçları 20, ilk tur maçları 40, çeyrek final maçları 100, yarı finaller 150, final maçı ise 250 ytl.. kombine 350 ytl.. eskiden elemeler bedava değil miydi? yer enka arena, istinye..

diyelim ki ben orta halli bir vatandaşım ve çocuğuma tenisi sevdirmek istiyorum.. bunun için dünya sıralamasının 7 numarasını izlettirmeye karar verdim hazır istanbul'a geliyorken.. bir de bakıyorum bilet fiyatları uçmuş.. zaten bir devlet memuru ya da işçi sınıfından bir vatandaş olarak ne işim var tenisle falan di mi? tenis çok elit bir spordur di mi? öyle her önüne gelen izlememeli di mi? tenis elit bir spor olarak kaldıkça türkiye'den tenisçi çıkmayacak..

eurosport türkiye'ye ve ntvspor'a bunun için teşekkür ediyorum bir yerde.. en azından çocuklar televizyondan da olsa görüyorlar tenisçileri ve oynadıkları oyunu.. trt olmasaydı ben de çok daha geç tanışacaktım belki tenisle ve sevmeyecektim bu kadar, kim bilir.. ha tenis oynamaya başlamak için yine para lazım ama.. o konuda yapacak bir şey yok.. en azından şu anda yapabileceğim bir şey yok kendi adıma.. ileride zengin olursam planlarım var..

istanbul'un avrupa yakasında girip bedavaya tenis oyanayabileceğiniz bir iki kort var sadece.. ataköyde var mesela ama orası çocukların hışmına uğramış.. en güzelini küçükçekmece belediyesi yapmış.. hemen denizin kenarında e-5'in yanında.. gece ışıklandırması var ve kapısı her daim açık.. ve inanır mısınız saat 16:00'dan sonra bayağı bi sıra bekliyorsunuz oynayabilmek için.. bu kadar insanın tenis oynadığını sanmıyordum.. genç, yaşlı, kadın, erkek bir sürü insan.. babaları küçük çocukları getirmiş tenis çalıştırıyorlar.. ama çoğuna yanlış öğretmişler teknikleri berbat.. dediğim gibi profesyonel eğitim para istiyor malesef..

eğer ki yeterli sayıda kort olsa demek ki bu millet oyanayacak.. tenis tabana kadar yayılacak.. neyse çok derin mevzular..

istanbul cup'a gelecek ağır toplar:
vera zvonareva
patty schnyder
anabel medina garriguez
aravane rezai

ayrıca
polona hercog
severine bremond
timea bacsinszky
petra martic
arantxa rus

gibi isimler de gelecekler.. arantxa rus'la bi fotoğrafım olsun istiyorum..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP