16 Temmuz 2009 Perşembe

dün gece youtube'da videonu izledim de yattım


yalnızdım bir tanem yine dün kortta
hep seni düşündüm hep seni andım
dayanılmaz bir şey oldu hasretin
dün gece youtube'da videonu izledim de yattım

izleyemez oldum artık wta tour'u
kaybetmiş tüm bayanlar doğru yolu
ah bu gönlüm hasretinle doldu
dün gece youtube'da videonu izledim de yattım

dinara'sı, venüs'ü, serena'sı
eline su dökemez gelse en kralı
geri dön artık kazan şu wimbledon'ı
dün gece youtube'da videonu izledim de yattım

seni düşündüm dün akşam yine
vuruyordun toplara muhteşem backhandinle
rüyamda da seninle olayım diye
dün gece youtube'da videonu izledim de yattım

7 yorum:

Yunus Dilber 16 Temmuz 2009 18:02  

Süpermiş valla :)))

Ama ben Sharapova ve Hingis'i Juju'dan daha çok sever ve desteklerim.

onur 16 Temmuz 2009 18:12  

geçen bi arkadaşla konuşuyoduk.. bana 3 bayan tenisçi söyle deseler (canlı izleme şansım olanlardan bahsediyorum) hingis, henin, sharapova derim dedim.. hingis ilk aşkımdır.. onunla henin'i kıyaslayamam :) sharapova da bence henin'in yokluğunda 1 numaraya en yakışan isim şu sıralar..

Ozan Deniz 16 Temmuz 2009 23:03  

ağlıcam yeminlen, öyle saf duygularla seviyorduk ki henin'i.. biraz navarro'dan umutlandık, acaba dedik, az da olsa yerini doldurur mu diye.. Ama o kadar çok fark var ki mevcut bayanlar tenisi ile justinin tenisi arasında...

teniste backhand slice diye, servis-vole diye, vole diye şeyler de var, tenis baselinedan Allah ne verdiyse vurulan bişey değil(seni sevmiyorum serena). Ve malesef bayanlar tenisinde bunları görmek için veteran moresmodan medet umuyoruz.. hey gidi... sana doyamadık justin, hala videonu izleyip de yatıyoruz justin...

Adsız,  17 Temmuz 2009 00:24  

Tenis ve kadınlar denince aklıma;

Steffi Graf'ın soğukkanlılığı ve ölümcül forehandi,
Martina Navratilova'nın servis-volesi ve rahat tavırları,
Aranxta Sanchez'in azmi, sabrı ve geri çizgiye gönderdiği yüksek topları,
Monica Seles'in inadı ve hırsı,
Martina Hingis'in ışıldayan yüzü,
Mary Pierce'ın güzelliği ve duygusallığı,

gelir.

Russell 17 Temmuz 2009 04:09  

olmadı şablon olmadı, bu kadar diyorum, eheh.. :)

onur 17 Temmuz 2009 04:58  

ahahha çok pis yakalandık :) valla son hali budur.. umarım beğenirsiniz..

Unknown 19 Temmuz 2009 12:58  

henin gerçekten süperdi.graf'ın emekliliğe ayrılışından sonra sallantı geçiren bayanlar tenisinin graf'tan sonraki dönemde çıkardığı en büyük yıldızdı bence.keşke erken emekliliğe ayrılmasaydı henin.şiir de güzel olmuş bu arada :)
forevertennis.sitemynet.com adresi de benim sitem,girerseniz sevinirim :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP