15 Ağustos 2008 Cuma

erkekler yarı finalleri nefes kesti

ilginçtir bugün bayanlar yarı final maçları oynanmadı..

erkekler yarı final maçları ise izleyebildiğim kadarıyla nefes kesti.. ilk yarı final maçı james blake ile fernando gonzalez arasındaydı.. bilen bilir blake'den hiç hazzetmem.. sadece dün federer'i eleyince sevinmiştim.. amerikalının bugün yenilmesini istiyordum.. tek gözüm işte tek gözüm tv ekranında maymun olmuştum.. ilk seti 6-4 blake alınca "eyvah" dedim "gidiyor".. şilili gonzalez ikinci sette daha bir toparlanmış gözüktü.. yine tam izleyememkle beraber spikerin artan sesiyle birlikte harika passing shotlar attığını gördüm gonzalez'in.. neticede seti 7-5 aldı.. son setteydik.. tie-break olmayacaktı.. bu arada bağış erten de kendini maça kaptırmış gonzalez'in her sayısında alkış tutuyordu.. ben de ekrana yanaştım ve maçı izledim..

karşılıklı servis oyunları almalarla maç 6-5 e kadar geldi.. 12. oyunda gonzalez servis kullanacaktı.. ve 0-40 geriye düştü bir anda.. 3 kez servis kırma şansı james blake için.. bütün umutlarım tükenmişti diyebilirim.. ama gonzalez arka arkaya 5 puan alıp 6-6'ya getirdi maçı.. olimpiyat oyunlarında da son sette tie-break olmadığı için maç bayağı uzayacaktı.. karşılıklı oyunlara tutunmalarla maç 9-9'a geldi ve gonzalez burada servis kırmayı başardı.. sonra kendi servis attığı oyunda 40-0 öne geçti.. şimdi 3 kez maç puanı fernando gonzalez içindi.. ama james blake 40-40 yaptı.. avantaj tekrar gonzalez'e geçti.. james blake berabere yaptı.. 4 kez maç sayısı çevirdikten sonra blake 5. maç sayısını çeviremedi.. bu sırada bağış erten'in yumruğunu havada gördüm.. dün federer yenilince sevinçten göbek atmamı kınayan bağış erten bugün blake'in yenilmesine seviniyordu.. hayat böyle işte bağış abi :) son seti 11-9 kazanan fernando gonzalez maçı da kazandı..

2004 olimpiyatlarının galibi nicolas massu da şilili.. böylelikle üst üste 2 olimpiyatta şili finale sporcu çıkarma başarısını gösterdi..

diğer yarı final mücadelesinin sadece son sayısına yetişebildim.. novak djokovic ilk seti 6-4 kaybetmesine rağmen ikinci sette cincinnati tarifesi uygulamış rafael nadal'a ve 6-1 ile almış ikinci seti.. üçüncü sette oyunlar 5-4 e gelmiş ve djokovic servis kullanıyor.. 30-40'ta açtım maçtı.. djokovic yanlış hatırlamıyorsam 2 kez maç puanı çevirdi.. üçüncü maç puanında atak bir oyun sergiledi sırp raket.. rafael nadal'ı baseline'ın bi 4 metre dışına kadar itti.. nadal dönmez denilen topları çevirdi.. djokovic filede kolay bir smaçla bitirecekken yapamadı.. çok basit bir hatayla altın şansını kaybetti.. sonra gözyaşları..

nadal bu sene avustralya açık'ı da kazanmış olsaydı "golden slam" yapacağına kesin gözüyle bakabilirdim.. çok yazık oldu gerçekten.. 4 sene sonra bu kadar iyi olamayabilir nadal.. golden slam yapan ikinci tenis oyuncusu olma fırsatını kaçırması üzücü.. bunu sadece 1988'de steffi graf yapabilmişti..

bayanlarda dün oynanamayan çeyrek final maçı oynandı bugün ve bir diğer nadal, dinara safina , sırp raket jelena jankovic'i yenerek ev sahibi li na'nın rakibi oldu yarı finalde.. sırplar için kötü bir gün.. ruslar için bayram vakti..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP