1 Ağustos 2008 Cuma

boy farkı

dominika cibulkova ile nicole vaidisova iyi arkadaşlar.. ancak ben kendilerini uyumlu bulmuyorum.. cibulkova 1.61 metre boyunda, vaidisova ise 1.83.. vaidisova her an cibulkova'yı kucağına alıp ortamı terk edebilecekmiş gibi duruyor.. bi de her ortamda fotoğraf çekilmeler falan..

bu arada vaidisova'nın ilk turda elendiği canada masters'ta dominika cibulkova çeyrek finalde jelena jankovic'i de 2 setle geçti ve jankovic'in wta sıralamasında birinciliğe yükselmesine mani oldu.. tebrikler.. tenisi bi de bu yüzden seviyorum arkadaş.. servisler dışında uzun boy dezavantaj neredeyse.. kısa oyuncular daha hızlı oluyor genelde, daha iyi hareket edebiliyorlar kort içinde..

dominika'nın sevgilisi ise gael monfils.. eski blogda yazmıştım.. ilk duyduğumda hiç boyları aklıma gelmemişti.. gael, vaidisova'dan da uzun, 1.93 metre.. yani bu iki sevgili arasında 32 santim fark var.. ilginç bir eşleşme olmuş..

vaidisova ile stepanek olayına hiç girmiyorum bile..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP