7 Mayıs 2011 Cumartesi

madrid: görges ve bir itiraf

Popüler oldukça sevdiği şeylerden soğuyan insanlarla dalga geçerdim. Ta ki onlardan biri olduğumu fark edene kadar.

Wozniacki'yle başladı bu olay. Küçüklükten bulup çıkarttığım güler yüzlü çocuk bir anda basamakları birbir tırmanıp da yavaş yavaş adından söz ettirmeye başlayınca daha da kötüsü o şirinlikten sıyrılıp kadınlığa terfi edince bir anda desteğimi çekiverdim. Eğer Woz hâlâ 1 numaradaysa ben desteğimi çektiğim içindir. Desteklediğim tenisçilerin hali ortada... Ana, Delpo vs...


Bu kızlardan biri de Görges. "Ben gördüm la ilk onu. Dağılın" diye bağırmak istiyorum amma saçma bi davranış olacak zira banane isteyen sever. Ama sevmesinler :( Bu davranışım şımarıkça. "Ben buldum, bana hakkımı verin" gibi aptalca bir alt metni var farkındayım. Ama ben bu hissetiklerimde haklı olduğumu söylemiyorum. Sadece hissettiklerim bunlar. Paylaşmak istedim. "Vuuu Görges, çok güzeeel oynuyo, memeleri de var" Hııı evet var, güzel oynuyor. Ama sen onun adını bilmezken benim onunla çektirdiğim fotoğraf var bi kere.

Bence tenisçiler tapulansın. İlk gören 1000 kişi falan övebilsin. Popüler olduktan sonra gelenlerin kıçına tekmeyi basabilelim. Çok üzülüyorum ben böyle olunca. Evladım evlenip yuvadan uçmuş gibi hissediyorum. Acı hayat :((8

Görges bugün de Nastya'yı yenerek yarı finale çıktı ve galibiyet serisi 10 maçı buldu. Mini Djokovic canını senin! Rakibi çok tehlikeli yarı finalde: Vika Azarenka. Bak şimdi o kadar yazdığımdan sonra bu dediğime şaşıracaksınız ama Vika'yı destekliyorum (RG şampiyonluk adaylarımdan biri de ondan). Diğer yarı final eşleşmesinde Li Na ile Kvitova oynayacak. Aptal Cibulkova Masha'yı eledikten sonra gitti Kvitova'ya yenildi. Ne desem boş.

Maç programı:

12:45 :: Görges - Azarenka
14.45 :: Li Na - Kvitova

Maçlar Eurosport'ta canlı.

2 yorum:

ChimiChanga 7 Mayıs 2011 15:19  

***Bloguna ilk yorumum, heyecan var mı gençler :)***
Popüler oldukça sevdiği şeylerden soğuyan insanlar güruhunun başını çektiğim söylentileri doğrudur, acını anlıyor ve paylaşıyorum. Görges Onur'undur, Onur'un kalacak, kalmalı, kalacak, kalsındı, kalsa iyi olur.. :)

onur 7 Mayıs 2011 15:33  

Arkadaşlar önümüzü ilikliyoruz ÇimiÇanga gelmiş. Saygılar efenim :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP