2 Mayıs 2011 Pazartesi

belgrad: superman olmak lazım bazen


2011 yılının Superman'i Novak Djokovic'tir ve henüz kriptonitine rastlanmadı. Şartlar oluştuğunda onun da yenilmesi yakındır. Ki Madrid'de Ferrer'e yenileceğini düşünüyorum. Onun da kriptoniti bu olacak. Şimdilik gökdelenden daha yükseğe, trenden daha ileriye, mermiden daha hızlı falan...

Djokovic Cup'ta güle oynaya bir kupa daha kazandı Nole. Finalde zorlar dedim Lopez ama sadece bir set yapabildi bunu. 7-6/6-2 ile kazandı mangal yürek.

Tipsarevic yarı finalde maçtan çekildiği için Djokovic'in galibiyet serisi 30 maça çıkmadı. 29 sayılıyormuş. Tam yatamamış Tipsarevic. Maça çıkıp daha ilk puanda çekilseydi hem Novak kardeşi yormamış olacak hem de galibiyet serisine katkıda bulunmuş olacaktı. İşte gençler daha yatış konusunda yeniler tam düşünememişler demek ki bunları. Bir dahakine öyle yaparlar.

Lopez maçtan sonra "Dün bi rüya gördüm üzerinize afiyet fazla yiyip yatmışım, bu yıl Novak'ı yenen ilk ben oluyordum, kahraman oluyordum, omuzlara alıyorlardı beni ama bugün Novak bunun ne kadar zor olduğunu gösterdi" demiş. Kıçın açıkta kalmıştır Feliciğim.

Bu seneki beşinci şampiyonluk oldu bu. Daha nicelerine bakalım.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP