4 Şubat 2011 Cuma

safina'ya yeni koç. güvenç kurtar'a ramak kala...


"Merhaba ben Dinara Safina. Şu aralar o kadar kötü tenis oynuyorum ki suçu kendime atamıyorum. Ne de olsa eski dünya 1 numarasıyım. Ben de koç değiştiriyorum. Duydum ki Türkiye Futbol Ligleri'nde de öyle yapılıyormuş"

Safina, Zeljko Krajan ile yollarını ayırdıktan sonra Gaston Eltis ile çalışmaya başlamıştı. Avustralya Açık ilk turunda Clijsters'tan oyun dahi alamayınca Eltis'e de güle güle dedi.

Yeni koçu Davide Sanguinetti. Eski İtalyan oyuncu Amerika Açık'ta çeyrek final görmüş ve iki ATP şampiyonluğunu bulunan bir isim ki bunların birinde finalde 2002'de Federer'i yenmiş, diğerinde ise Andy Roddick'i. 2008'de emekli olduktan sonra Vincent Spadea ve Go Soeda'yı çalıştırmıştı geçen yıl.

Bu da olmazsa Hikmet Karaman, Güvenç Kurtar ve Yılmaz Vural üçlüsünden birini vereceğiz artık Safina'ya.

Bu arada Eltis de Juan Monaco'yu çalıştırmaya başlamış. Tehey!

4 yorum:

Beril 4 Şubat 2011 13:48  

safina'ya yılmaz vural yakışır :)

Spooky 4 Şubat 2011 14:11  

Sırada ben varım. Sonra Hikmet Karaman falan gelir.

K. A. 4 Şubat 2011 15:56  

Mike Agassi'dir tek yol. Ölüme sürüklenir Dinara bir kaç hafta sonra ama, oraya girmeyelim.

Spooky 4 Şubat 2011 22:40  

Mike Agassi olmaz. Dinara'nın intihar edeceği gerçeğini bir kenara bırakak söylüyorum, bi faydası olmazç.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP