30 Ocak 2011 Pazar

foto geçidi: böyle geçti ozi 2011

Eskiden olduğu gibi her gün foto tarayacak vaktim olmadığı için bu turnuvada Foto Geçidi yapamadım. Turnuvayı onunla kapatayım en azından. Uzun zamandır izlediğim en iyi Grand Slam'di. Çok güzel de bitti...



"Allahın belası adammm!"


"Sus bağırma be kadın kulağımın dibindeeee"


"Bana havlu verdiigghhh"


Ankaralı Turgut dinleyip, misket oynayan, kendinden geçen Djokovic. İç Anadolulu Djokovic.


Devamı için tıklayın



Burada bir çizgi film karakterine benziyor ama bir türlü çıkartamadım. 


Hapşuuuuaaaa!!


"Karagözüm bıybıybıy" 


Eaah


"Skrrrçkşaarıııı"


Previously on Lost. John Locke ormanda kırık bir raket bulur.


"Offff ne yemiş bunlar"


"Hepiniz sıkıcısınız WTA"



"Ayna ayna sö.." 
"Losersın evet Andy"


"Al gırdınnn gırdınnn"


"Öööğretmenim canım benim canım benim"


 "Oaaaaaaaa"


"OAAAAAA"


"Ve işte kutsal ayakkabı, ona sahip olana güç verecek."


"I remember when you took my hand led me through the rain"

(Foto: Getty / Reuters / AP)

1 yorum:

QNER 31 Ocak 2011 21:06  

Schiavone fotoğrafın benden birşeyler götürdü, ama bu konuda hislerime tam olarak bir tercüme bulamadım:)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP