31 Ocak 2011 Pazartesi

foto: djokovic, kupa, gökdelenler, hayaller ve eğlence


"Üç-dört yaşlarındayken Sampras'ı görmüştüm. Wimbledon kupalarından birini kaldırıyordu. Çok tutkulu bir çocuktum. Çok büyük bir hayal kuran bütün çocuklar gibi. Ben de küçük kupalarımdan birini aldım ve (kollarını kaldırıyor) 'Merhaba ben Novak Djokovic ve Wimbledon'ı kazandım'."

"I saw Sampras, when I was three or four years old, and he was lifting up one of his seven trophies," he said. "I was a very passionate kid, like every kid is when he dreams of something big. So I had one of my small trophies and (raising his arms in the air yesterday) 'Hi, I am Novak Djokovic and I have just won Wimbledon'."


"İki yerel Sırp şarkıları çalan müzisyen getirdik iki saatliğine. Soyunma odasından gece 2'de çıktık. Tek hatırladığım bu."

"We brought two Serbian guys who played our traditional music for two hours. We went out of the changing room at 2 a.m. That’s all I remember"

9 yorum:

kirpi 31 Ocak 2011 22:00  

Djokovic'e duzeltme lazim bu sefer de. Sampras ilk Wimby kupasini 1993'te kazandiginda kendisi 6 yasindaydi :D. Zati 3-4 yasindayken ne kucuk kupasi?? :) Tenis oynamaya 4 yasinda basladim demis..

onur 31 Ocak 2011 22:08  

Aynen. Hatta Tenis Dünyası dergisine bi' yazı yazıyorum. Girişi buradan yapayım dedim. Sonra düşündüm, hesapladım (matematiğim çok kuvvetlidir) "Wimbledon mı? 90'da ne arar la Wimbledon Sampras'ta" dedim ve yazıya da zaten 6-7 yaşlarındayken diye girdim.

Hafıza biraz kıt sanırım çocukta. Benimki kadar olmasın.

kirpi 31 Ocak 2011 22:10  

Bence rakamlarla arasi iyi degil. :D En iyisi yazarken yas kismini atlayip "Sampras'in ilk Wimbledon kupasini kazandiginda kucuk kupalarindan birini kaldirip..." diye girmek. Tez yaziyorum, alintilarda cok pis torpu yaparim...

onur 31 Ocak 2011 22:16  

O yazı daha çok evrim geçirecek zaten 1 haftası var :) Oyy tez mez, tüylerim diken diken oldu.

kirpi 31 Ocak 2011 22:16  

Benim de.. Bakiniz avatar fotosu..

onur 31 Ocak 2011 22:18  

Hehehe. Doğuştan değil mi onlar :)

kirpi 31 Ocak 2011 22:22  

Djokovic 1 yasinda tenise basladi, 3 yasinda kupa aldi, ben dogdugumdan beri tez yaziyorum :D

onur 31 Ocak 2011 22:25  

19xx, Kirpi doğdu ve tez yazmaya başladı
1987, Djokovic doğdu
.
.
.
.
.
.
.
.
31 Ocak 2011

Her şey ortada!

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP