31 Ocak 2011 Pazartesi

vauv marsel. vauuuv!

Şu an elimize aldığımız bir habere göre: Lukas Lacko d. Marsel İlhan 4-6/6-4/7-5.


Hayır ne yazayım ki. Vauv!

Alın size haber metni:
"Geçtiğimiz sezon dünya sıralamasında ilk 100'e giren Marsel İlhan, bu sezonki kötü gidişini durduramıyor. Zagreb'de düzenlenen turnuvada ilk turda karşılaştığı Lukas Lacko'ya 4-6/6-4/7-5 ile yenilen milli raket yine galibiyetle tanışamadı.

Karşılaşmaya servis kırarak başlayan Marsel, ilk setin sonuna kadar bu avantajını korudu ve bu seti hanesine yazdırdı. İkinci sette taraflar onuncu oyuna kadar servislerine tutunurken, Marsel İlhan 5-4 gerideyken servisini kırdırdı ve müsabaka karar setine taşındı.

Milli raket üçüncü setin başında da servis kırma avantajını yakalasa da altıncı oyunda servis kırdırdı ve sete 3-3 denge geldi. Durum 5-5 iken servis kırma şansı yakalayan Marsel bunu değerlendiremedi ve bir sonraki oyunda servisini kırdırarak bu seti de kaybetti.

Marsel sezonun ilk haftasında Chennai'de ilk turda Xaiver Malisse'e elenmişti. Bir sonraki hafta katıldığı Sydney International elemelerinde ilk turda John Millman'a elenerek ana tablo göremeyen İlhan, Avustralya Açık ilk turunda eşleştiği Mikhail Youzhny'e set alamadan yenildi.

Geçen hafta Heilbronn'daki Challenger turnuvasında puan arayan Marsel İlhan yine ilk turda Dominik Meffert'e yenilmişti."

Kariyerinde en yüksek 87 numaralı basamağı gören 23 yaşındaki tenisçi, bu hafta açıklanan sıralamada 18 basamak birden düşerek 105. sıraya yerleşti.

5 yorum:

aks111 31 Ocak 2011 20:24  

düşüş varda çıkış nasıl oldu onu konuşmak gerek.ben şunu sormak istiyorum.marsel,kariyerinde en yüksek kaç numarayı yenmiş ben merak ediyorum.tenisten pek çakmam ama az çok bakıyorum.challenger turnuvalarındaki başarısıyla marselin buralara geldiğini düşünüyorum.atp lere katılmıyor kolay kolay.yada elemeleri geçemiyor.

onur 31 Ocak 2011 20:31  

Eee? Yani Challengerlarla veya 10 numarayı, 15 numarayı yenemeden ilk 100'e girince sayılmıyor mu? Anladım buradaki noktayı.

Marsel Challengerlarda oynadı, Grand Slamler'de ikinci tur gördü. Öyle yükseldi 87 numaraya.

aks111 31 Ocak 2011 20:50  

yok merak ettim sordum yazmamışında cevabını :).yükselicekse daha çok atp oynaması gerektiğini düşünüyorum ben.yani atp ile challenger arasında kalınca challengerları seçtiğini düşünüyorum.tam anlatamadım sert olmuş biraz ama öyle demek istemedim yani :).biliyorum nasıl 87 numaraya çıktığını ama işte daha fazlasını yapabilirdi gibi geliyor sadece.

onur 31 Ocak 2011 20:57  

40 numarayı yendi 1,5 sene önce, Benjamin Becker.

Tabii ki ATP daha çok oynaması lazım ki bu sene de öyle yapacak. Ama görüldüğü üzere ilk tur mağlubiyetleri devam ediyor. Bir sakatlığı olduğundan şüpheleniyorum ben. Bilemiyorum.

analog.yalanlar 31 Ocak 2011 23:03  

Marsel ne zaman ilk seti alsa, maçı kaybediyor. Bu da bir rekor tabii.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP